• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Придбання канцелярських товарів

2 581.80 UAH з ПДВ
Номер: fa886a101ddb46eea03a4462f96ea7b2
Ідентифікатор договору: UA-2025-06-02-007189-a-b1
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ОБУХІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 98
Дата підписання: 02.06.2025 14:03
Період дії договору: 02.06.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 2 581.80 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 430.30 UAH)

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Придбання канцелярських товарів
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 35 одиниця
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 52030, Україна, Дніпропетровська область, смт. Обухівка, вул. Центральна, б.35 На карті