• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Авторський нагляд за роботами на об'єкті «Капітальний ремонт будівель (залу ЛФК інв.№101310012, головного корпусу інв.№101320004, адміністративного корпусу інв.№101320005), для облаштування необхідними елементами безбар’єрності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення в МРЦ МВС України «Кремінці», за адресою вул. Шевченка 1, с. Татарів, Надвірнянський район, Івано – Франківської області»

4 600.00 UAH без ПДВ
Номер: 3d4ebfc19f644ae2b14abb85b0b07e73
Ідентифікатор договору: UA-2025-05-29-005189-a-c1
Замовник: Медичний реабілітаційний центр МВС України "Кремінці"
Постачальник: ТОВ "УКРАВТОКРАФТ"
Класифікатор ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 207
Дата підписання: 29.05.2025 00:00
Період дії договору: 29.05.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Початкова сума договору: 6 800.00 UAH без ПДВ
Сума договору: 4 600.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Авторський нагляд за роботами на об'єкті «Капітальний ремонт будівель (залу ЛФК інв.№101310012, головного корпусу інв.№101320004, адміністративного корпусу інв.№101320005), для облаштування необхідними елементами безбар’єрності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення в МРЦ МВС України «Кремінці», за адресою вул. Шевченка 1, с. Татарів, Надвірнянський район, Івано – Франківської області»
Код ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Кількість 1 робота
Період постачання до 10.12.2025
Місце постачання 78596, Україна, Івано-Франківська область, с. Татарів, вул. Шевченка1 На карті

Внесені зміни

    Номер: 62a6838546eb49dfa7181480fd6bb62a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв'язку зі зменшенням суми договору по роботах Сторони дійшли згоди зменшити суму договору №207. від 29.05.2025р. та продовжити строки виконання робіт
    Номер додаткової угоди: 388
    Дата внесення змін до договору: 23.10.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода 388.pdf