• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з організації харчування – (Класифікатор ДК 021:2015 – 55520000-1 Кейтерингові послуги).

3 121 015.20 UAH без ПДВ
Номер: 3422af0e1da14f9791348f3c698ae2fa
Ідентифікатор договору: UA-2025-05-26-006466-a-a1
Замовник: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СМІЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Вікова категорія від 1 до 4 років: 78.60000 UAH без ПДВ
Вікова категорія від 4 до 6 (7) років.: 100.50000 UAH без ПДВ
Номер договору: 167
Дата підписання: 26.05.2025 13:06
Період дії договору: 26.05.2025 00:00 - 31.07.2025 00:00
Початкова сума договору: 3 845 556.00 UAH без ПДВ
Сума договору: 3 121 015.20 UAH без ПДВ
Оплачено: 3 121 015.20 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Вікова категорія від 1 до 4 років
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 15227 послуга
Період постачання до 31.07.2025
Місце постачання 20700, Україна, Черкаська область, м.Сміла, вул. Перемоги, б. 18 ; вул. Соборна,107 (підпорядковані заклади освіти) На карті
Вікова категорія від 4 до 6 (7) років.
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 19146 послуга
Період постачання до 31.07.2025
Місце постачання 20700, Україна, Черкаська область, м.Сміла, вул. Перемоги, б. 18 ; вул. Соборна,107 (підпорядковані заклади освіти) На карті

Внесені зміни

    Номер: c7522c1a6a99484da8001e2e7ce2dd6b
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), «продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, та з урахуванням проведення відкритих торгів (з особливостями). Сторони домовились продовжити строк дії Договору №167 від 26.05.2025 року (далі — Договір) та виконання зобов’язань щодо надання послуг, а також викласти пункти 5.1. та 12.1. Договору в новій редакції: «5.1. Строк надання послуг: до 31.07.2025 р». «12.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання сторонами і діє до 31.07.2025 р., а в частині проведення розрахунків - до повного виконання сторонами своїх договірних зобов’ язань.».
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 27.06.2025 10:46
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №1.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: b1675214ebd14640963dfbdd700dab20
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись підпунктом 1 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості), «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника» згідно з пунктом 13.2. Договору № 167 від 26.05.2025 та частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, уклали цю Додаткову угоду про таке: 1. Сторони домовились зменшити кількість послуг в Договорі вікової категорії від 1 до 4 років на 393 д/днів, після змін складає:15227 д/днів; вікової категорії від 4 до 6 (7) років на 6902 д/дня після змін складає: 19146 д/днів. Зменшити суму договору на 724540,80 грн після зменшення сума договору становить 3121015,20 грн.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 08.08.2025 08:29
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №2.pdf
p7s
sign.p7s