• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015 код 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами. (Технічний нагляд та роботи з виконання окремих функцій Замовника по об'єкту : "ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) покрівлі житлового будинку за адресою: вулиця Вінстона Черчилля, 30 у Дніпровському районі міста Києва")

26 146.71 UAH з ПДВ
Номер: 0b0c29ccf9894a578f5e154611733863
Ідентифікатор договору: UA-2025-05-26-005334-a-c1
Замовник: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНЖЕНЕР СЕРВІС ПЛЮС»
Класифікатор ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 288
Дата підписання: 26.05.2025 00:00
Період дії договору: 26.05.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору: 26 172.11 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 4 362.02 UAH)
Сума договору: 26 146.71 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 4 357.79 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 код 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами. (Технічний нагляд та роботи з виконання окремих функцій Замовника по об'єкту : "ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) покрівлі житлового будинку за адресою: вулиця Вінстона Черчилля, 30 у Дніпровському районі міста Києва")
Код ДК 021:2015: 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами
Кількість 1 робота
Період постачання до 30.08.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: b8059095bf6d4e019433739959f41926
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони, керуючись відповідно до пп. 4 п. 19 "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" уклали між собою Додаткову угоду № 1 до Договору про надання послуг з технічного нагляду та окремих функцій Замовника № 288 від 26 травня 2025 року про наступне: 1. Сторони погодилися викласти в новій редакції Додаток № 2 Розділу 10 до Договору, а саме: Календарний план.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.07.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ № 1 до договору № 288.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 2cb589557dab461f86f77900492437db
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони, відповідно до пп. 1 пункту 19 Особливостей, пп. 3.4.3. Договору уклали цю Додаткову угоду №2 (далі по тексту - Додаткова угода) до Договору про надання послуг зі здійснення технічного нагляду та окремих функцій Замовника № 288 від 26 травня 2025 року (далі по тексту - Договір), про таке: 1. Сторони домовились зменшити загальну вартість Договору на 25,40 грн. (Двадцять п'ять гривень 40 копійок) відповідно до фактично виконаних робіт та пункт 2.1. Договору № 288 від 26 травня 2025 р. викласти в наступній редакції: «2.1. Ціна цього договору становить 26 146,71 грн. (Двадцять шість тисяч сто сорок шість гривень 71 копійка)в тому числі ПДВ 20% - 4 357,79 грн. (Чотири тисячі триста п'ятдесят сім гривень 79 копійок)».
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 15.09.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ № 2 до договору № 288.pdf
p7s
sign.p7s