• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015 - 22820000-4 - Бланки(Інформована добровільна згода пацієнта на проведення діагностики, лікування та на проведення операцій та знеболення; лист лікарських призначень; протокол УЗД нирок; ехокардіографічне обстеження; протокол УЗД черевної порожнини; протокол УЗД щитовидної залози; УЗД колінних суглобів; протокол УЗД молочних залаоз; карта початкової/реанімаційної допомоги новонародженому (вкл.1 до ф.097); протокол операції гістеректомії (вкл.7 до ф.096))

4 861.40 UAH з ПДВ
Номер: b139a8f4391a426aaa4bb66f7064f5da
Ідентифікатор договору: UA-2025-05-26-001020-a-c1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОВРУЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ОВРУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: ПП "ПОЛІУМ"
Класифікатор ДК 021:2015: 22820000-4 БланкиАналіз за цим CPV
Номер договору: 281
Дата підписання: 23.05.2025 00:00
Період дії договору: 23.05.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 4 861.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 810.23 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 - 22820000-4 - Бланки(Інформована добровільна згода пацієнта на проведення діагностики, лікування та на проведення операцій та знеболення; лист лікарських призначень; протокол УЗД нирок; ехокардіографічне обстеження; протокол УЗД черевної порожнини; протокол УЗД щитовидної залози; УЗД колінних суглобів; протокол УЗД молочних залаоз; карта початкової/реанімаційної допомоги новонародженому (вкл.1 до ф.097); протокол операції гістеректомії (вкл.7 до ф.096))
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 7120 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 11101, Україна, Житомирська область, Овруч, вул. Шевченка Тараса, буд.106 На карті