• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі будівлі поліклініки /Літер Б-3/ на вул. Стефаника, 3а в м. Луцьку

1 489 912.69 UAH з ПДВ
Номер: f0ba14bca22245ccbf0e8df0e24f9247
Ідентифікатор договору: UA-2025-05-22-013725-a-c1
Замовник: Управління капітального будівництва Луцької міської ради
Постачальник: ТОВ «Західтехнобуд»
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 08
Дата підписання: 22.05.2025 00:00
Період дії договору: 22.05.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 1 489 912.69 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 248 318.78 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт покрівлі будівлі поліклініки /Літер Б-3/ на вул. Стефаника, 3а в м. Луцьку
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 робота
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 43000, Україна, Волинська область, Луцьк, Стефаника, 3а На карті

Внесені зміни

    Номер: c3c71cb68a284f528616815f47993e87
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Неможливість вчасного виконання робіт
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 25.07.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
p7s
sign.p7s
    Номер: cd362c6453f940fd9cdff8984da7b28f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Неможливість вчасного виконання зобов'язань
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 30.09.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
p7s
sign.p7s