• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015 (CPV) : 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

1 165.00 UAH без ПДВ
Номер: 446e176f6caf4772a3983c5522784500
Ідентифікатор договору: UA-2025-05-21-002749-a-a1
Замовник: ВІДДІЛ З ГУМАНІТАРНИХ ПИТАНЬ ОВРУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ФОП ЛИСЮК ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 25
Дата підписання: 20.05.2025 09:00
Період дії договору: 20.05.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 1 165.00 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір 80 г
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 пачка
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 11101, Україна, Житомирська область, Овруч, ВУЛИЦЯ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА, БУДИНОК 31А На карті
Скотч
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 11101, Україна, Житомирська область, Овруч, ВУЛИЦЯ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА, БУДИНОК 31А На карті
Стержень клейовий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 11101, Україна, Житомирська область, Овруч, ВУЛИЦЯ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА, БУДИНОК 31А На карті
Клей
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 11101, Україна, Житомирська область, Овруч, ВУЛИЦЯ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА, БУДИНОК 31А На карті