• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуга з технічного обслуговування ангіографічної системи BRANSIST alexa виробництва компанії SHIMADZU CORPORATION (Японія), за кодом ДК 021:2015: 50420000-5: «Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання» (ДК 021: 2015 - 50421000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання»)

0.00 UAH з ПДВ
Номер: 4ee711f57bdc49b6884ec05731f61f3f
Ідентифікатор договору: UA-2025-05-20-003001-a-a1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ МАТЕРІ ТА ДИТИНИ ІМ. ПРОФ. М. Ф. РУДНЄВА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМЕДЕКСПЕРТ"
Класифікатор ДК 021:2015: 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнанняАналіз за цим CPV
Номер договору: 20-05 п
Дата підписання: 20.05.2025 10:35
Період дії договору: 20.05.2025 00:00 - 29.05.2025 00:00
Початкова сума договору: 82 800.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 13 800.00 UAH)
Сума договору: 0.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.00 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку з допущеною механічною помилкою у найменуванні Замовника за Договором, а саме вказано «дніпропетровської» замість «дніпровської» Сторони, керуючись ст. 651, 654 Цивільного кодексу України , дійшли згоди достроково розірвати (припинити) дію Договору, а саме з 29.05.25

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуга з технічного обслуговування ангіографічної системи BRANSIST alexa виробництва компанії SHIMADZU CORPORATION
Код ДК 021:2015: 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання
Кількість 0.001 послуга
Період постачання до 20.12.2025
Місце постачання 49006, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, проспект Лесі Українки, 26 На карті

Внесені зміни

    Номер: 5f7c2569379d41b5bcb9c98da8a862c2
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись підпунктом 1 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зняти повністю обсяг послуг за Договором. Зняти з Договору суму у розмірі 82 800,00 грн. (вісімдесят дві тисячі вісімсот гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ (20%) – 13 800,00 грн. Загальна сума договору на дату підписання цієї Додаткової угоди становить 0 грн 00 коп. (нуль гривень нуль копійок)
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 29.05.2025 10:25
    Статус:
    Опубліковано
PDF
д.у.1 до д.20-05 п.PDF
p7s
sign.p7s