• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткування

1 624.25 UAH без ПДВ
Номер: 188fb3a09bf54d1483756f1a69614db4
Ідентифікатор договору: UA-2018-12-19-004209-c-c1
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
Постачальник: ФОП Ковальчук І.О.
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: № 383
Дата підписання: 17.12.2018 00:00
Період дії договору: 17.12.2018 00:00 - 31.12.2018 00:00
Сума договору: 1 624.25 UAH без ПДВ
Оплачено: 1 624.25 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
папір кольоровий набір А4 80 г/м 100 арк
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4 упаковка
Період постачання 17.12.2018 - 20.12.2018
Місце постачання 50000, Україна, Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, Зарічний На карті
бокс для архівації документів 150 мм
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 25 штуки
Період постачання 17.12.2018 - 20.12.2018
Місце постачання 50000, Україна, Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, Кропивницького На карті
папір А4 Maestro Extra 200 г/м
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 500 аркуш
Період постачання 17.12.2018 - 20.12.2018
Місце постачання 50000, Україна, Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, Кропивницького На карті
бокс для архівації документів 100 мм
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 25 штуки
Період постачання 17.12.2018 - 20.12.2018
Місце постачання 50000, Україна, Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, Кропивницького На карті
бокс для архівації документів 80 мм
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 25 штуки
Період постачання 17.12.2018 - 20.12.2018
Місце постачання 50000, Україна, Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, Кропивницького На карті