• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Бланки

2 280.00 UAH з ПДВ
Номер: 8275becf46c94985bce49b894985bda3
Ідентифікатор договору: UA-2025-05-12-002229-a-b1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №3" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Постачальник: МАЛЕ ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОРДОН"
Класифікатор ДК 021:2015: 22820000-4 БланкиАналіз за цим CPV
Номер договору: 057/25
Дата підписання: 12.05.2025 10:21
Період дії договору: 12.05.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 2 280.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 380.00 UAH)

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Бланк "Меню-вимога"
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 1000 штука
Період постачання до 15.05.2025
Місце постачання 02125, Україна, Київська область, Київ, вул.Петра Запорожця 26 На карті