• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП

Придбання продуктів харчування для вихованців закладів дошкільної освіти Коростенської міської територіальної громади у 2025 році (кефір)

1. Загальну суму договору № 40 від 13 травня 2025 року про закупівлю:товару в розмірі - 128700,00 грн. , в т.ч. ПДВ зменшити на 12.87 грн. 2. Кількість товару: кефір не менше 2,5% - 3 000 кг зменшити на 0,3 00 кг.. 3. П. 3.1 Договору № 40 від 13.05.2025 року викласти в такій редакції: Ціна договору 128 687,13

128 687.13 UAH з ПДВ
Номер: 94b972e21d17484eb3986f3f7bf7d9bf
Ідентифікатор договору: UA-2025-05-06-002473-a-a1
Замовник: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Постачальник: ТОВ "Акріс Логістик"
Класифікатор ДК 021:2015: 15550000-8 Молочні продукти різніАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Кефір РУДЬ 3,2%, 900г., плівка поліетиленова: 35.75000 UAH з ПДВ
Опис: 1. Загальну суму договору № 40 від 13 травня 2025 року про закупівлю:товару в розмірі - 128700,00 грн. , в т.ч. ПДВ зменшити на 12.87 грн. 2. Кількість товару: кефір не менше 2,5% - 3 000 кг зменшити на 0,3 00 кг.. 3. П. 3.1 Договору № 40 від 13.05.2025 року викласти в такій редакції: Ціна договору 128 687,13
Номер договору: 40
Дата підписання: 13.05.2025 13:23
Період дії договору: 13.05.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору: 128 700.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.00 UAH)
Сума договору: 128 687.13 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 21 447.85 UAH)
Оплачено: 128 687.13 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 21 447.85 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Кефір РУДЬ 3,2%, 900г., плівка поліетиленова
Код ДК 021:2015: 15550000-8 Молочні продукти різні
Кількість 2999.7 кілограм
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 11501, Україна, Житомирська область, м. Коростень, Коростенський р-н На карті

Внесені зміни

    Номер: 487442fab55042d58d50b3e4eacfc90e
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника 1. Загальну суму договору № 40 від 13 травня 2025 року про закупівлю:товару (код ДК 021:2015:15 510000 -8 — Молочні продукти різні (Придбання продуктів харчування для вихованців закладів дошкільної освіти Коростенської міської територіальної громади у 2025 році (кефір)) в розмірі - 128700,00 грн. (сто двадцять вісім тисяч сімсот гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ зменшити на 12.87 грн. (дванадцять гривень 87копійки). 2. Кількість товару: кефір не менше 2,5% - 3 000 кг зменшити на 0,3 00 кг.. 3. П. 3.1 Договору № 40 від 13.05.2025 року викласти в такій редакції: Ціна договору 128 687,13 (сто двадцять вісім тисяч шістсот вісімдесят сім гривень 13 копійок)
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 16.10.2025 08:39
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Дод.у. №1 від 16.10.2025р..pdf
p7s
sign.p7s