• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Ремонт копіювально-розмножувальної техніки, ДК 021:2015 (CPV) : 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Пункт 15 постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р.: додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена, а замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями. Додаткова потреба підтверджується службовою запискою відповідальної особи. В тому числі додаткова потреба обгрунтована тим, що принтери (БФП) щоденно використовуються лікарями/медичним персоналом закладу при виконанні своїх посадових обов’язків, оскільки у свою чергу ними роздруковується велика кількість службових та інших документів для пацієнтів закладу передбачених їхніми посадовими обов’язками (діагностичні звіти, виписки, направлення, історії хвороб, статистичні листи, призначення на лікування тощо), а замінити на інші принтери немає можливості, тому у нашого відділення виникла нагальна/термінова потреба в ремонті зазначених принтерів, у зв’язку з чим ми не можемо дотриматись строків на проведення відкритих торгів з особливостями.

7 086.00 UAH з ПДВ
Номер: 6fca70907623429d9ac5852bd6a60b47
Ідентифікатор договору: UA-2025-05-08-000094-a-a1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради»
Постачальник: Приватне підприємство "Комп’ютер-Плюс"
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Опис: Пункт 15 постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р.: додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена, а замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями. Додаткова потреба підтверджується службовою запискою відповідальної особи. В тому числі додаткова потреба обгрунтована тим, що принтери (БФП) щоденно використовуються лікарями/медичним персоналом закладу при виконанні своїх посадових обов’язків, оскільки у свою чергу ними роздруковується велика кількість службових та інших документів для пацієнтів закладу передбачених їхніми посадовими обов’язками (діагностичні звіти, виписки, направлення, історії хвороб, статистичні листи, призначення на лікування тощо), а замінити на інші принтери немає можливості, тому у нашого відділення виникла нагальна/термінова потреба в ремонті зазначених принтерів, у зв’язку з чим ми не можемо дотриматись строків на проведення відкритих торгів з особливостями.
Номер договору: 84853
Дата підписання: 08.05.2025 08:01
Період дії договору: 08.05.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 7 086.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 181.00 UAH)
Оплачено: 7 086.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 181.00 UAH)

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ремонт Epson
Код ДК 021:2015: 50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість 1 послуга
Період постачання 08.05.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 25011, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, ВУЛИЦЯ ЯЛТИНСЬКА, будинок 1 На карті
ремонт Kiocera2135
Код ДК 021:2015: 50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість 1 послуга
Період постачання 08.05.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 25011, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, ВУЛИЦЯ ЯЛТИНСЬКА, будинок 1 На карті