• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Розробка та виготовлення проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) будівель комунального некомерційного підприємства «Київська міська клінічна лікарня № 18» за адресою: м. Київ, вул. Терещенківська, 23-25/10»

Підписаний договір з додатками: Додаток № 1. Договірна ціна, Зведений кошторис, Кошторис на проєктні, науково-проєктні, вишукувальні роботи, Кошторис на виконання робіт з проведення експертизи проєктно-кошторисної документації. Додаток №2 Завдання на проєктування. Додаток №3 Календарний графік.

79 980.00 UAH з ПДВ
Номер: 72a2456c496c4999900817bb7f827e58
Ідентифікатор договору: UA-2025-05-06-013228-a-b1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 18" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІТЯЗЬ-КБ"
Класифікатор ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектуванняАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Виготовлення проєктно-кошторисної документації: 54 124.15000 UAH з ПДВ
Проведення експертизи проєктноі документації: 12 525.85000 UAH з ПДВ
Опис: Підписаний договір з додатками: Додаток № 1. Договірна ціна, Зведений кошторис, Кошторис на проєктні, науково-проєктні, вишукувальні роботи, Кошторис на виконання робіт з проведення експертизи проєктно-кошторисної документації. Додаток №2 Завдання на проєктування. Додаток №3 Календарний графік.
Номер договору: 05/05-01
Дата підписання: 05.05.2025 15:00
Період дії договору: 05.05.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 79 980.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 13 330.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Виготовлення проєктно-кошторисної документації
Код ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування
Кількість 1 робота
Період постачання 05.05.2025 - 30.06.2025
Місце постачання 01054, Україна, м. Київ, бульвар Тараса Шевченка,17 На карті
Проведення експертизи проєктноі документації
Код ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування
Кількість 1 робота
Період постачання 05.05.2025 - 30.06.2025
Місце постачання 01054, Україна, м. Київ, бульвар Тараса Шевченка,17 На карті

Внесені зміни

    Номер: f1a5c156ca634b18957a8a9b659576d0
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Відповідно до п.п.4 п.8.3. Розділу 8 «Строк дії договору. Порядок внесення змін та припинення договору» 4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, Сторони домовились внести зміни у Договір, а саме викласти пункт 4.1. та Додаток № 3 у новій редакції: «4.1. Термін виконання Робіт та передача їх результату Замовнику: до 31.07.2025 року, відповідно до Додатку №3 до цього Договору. Сторони мають право виконати взяті на себе зобов'язання достроково.»
    Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
    Дата внесення змін до договору: 30.06.2025 13:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №1 від 30.06.2025.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 9a287e1299c1472ea20715a5aa58e94d
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Внесено зміни до п. 2.1.Договору та викладено його в новій редакції: Загальна вартість робіт становить 79980,00 грн. (Сімдесят дев"ять тисяч дев "ятсот вісімдесят грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ 13330,00 грн. Проєктування (РП) 66165,02 грн. в т.ч. ПДВ 11027,50 грн.,відшкодування витрат на проходження експертизи проєкту з отриманням позитивного експертного звіту в сумі 13814,98 грн. , в т.ч. ПДВ 2302,50 грн. Всі інші умови залишаються незмінними.
    Номер додаткової угоди: Додаткова угода№ 2
    Дата внесення змін до договору: 21.07.2025 10:00
    Статус:
    Опубліковано