• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Виконання робіт по здійсненню авторського нагляду за об’єктом: «Реконструкція ПС 330 кВ Південного ТУОМ з влаштуванням фізичного захисту автотрансформатора АТ № 4 (інв. № новий)

348 816.00 UAH з ПДВ
Номер: 2690552fa94f466fac31e27f2a7b31f5
Ідентифікатор договору: UA-2025-05-02-008609-a-b1
Замовник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС»
Класифікатор ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 01-240388-25
Дата підписання: 01.05.2025 00:00
Період дії договору: 01.05.2025 00:00 - 30.09.2025 00:00
Сума договору: 348 816.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 58 136.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Виконання робіт по здійсненню авторського нагляду за об’єктом: «Реконструкція ПС 330 кВ Південного ТУОМ з влаштуванням фізичного захисту автотрансформатора АТ № 4 (інв. № новий)
Код ДК 021:2015: 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами
Кількість 1 робота
Період постачання до 31.08.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: e04b3fecf54a445e8754e8febcb0eedf
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись Цивільним, Господарським кодексами України, пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктом 4 пункту 19 Особливостей Постанови КМУ від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», умовами Договору від 01.05.2025 № 01-240388-25 (далі – Договір), а також у зв’язку з подовженням термінів завершення виконання робіт за Договором від 01.10.2024 № 01- 177928-24, Сторони уклали дану Додаткову угоду до Договору.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 14.07.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано