• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

2 205.50 UAH без ПДВ
Номер: d8a071b4ef4948169e1f358075aa8d4f
Ідентифікатор договору: UA-2025-05-02-008051-a-c1
Замовник: Відділ "Центр надання адміністративних послуг Хорошівської селищної ради"
Постачальник: ФОП Іваненко Сергій Володимирович
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Папір А4/80_500 ZOOM ПАЧКА: 187.00000 UAH без ПДВ
Папір А4/80_500 EVERYDAY ПАЧКА: 191.00000 UAH без ПДВ
Дірокол: 216.00000 UAH без ПДВ
файл/упаковка/100шт: 99.50000 UAH без ПДВ
Номер договору: 15
Дата підписання: 02.05.2025 00:00
Період дії договору: 02.05.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 2 205.50 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір А4/80_500 ZOOM ПАЧКА
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 пачка
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 12101, Україна, Житомирська область, смт.Хорошів, вул.Героїв України,6 На карті
Папір А4/80_500 EVERYDAY ПАЧКА
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 пачка
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 12101, Україна, Житомирська область, смт.Хорошів, вул.Героїв України,6 На карті
Дірокол
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 12101, Україна, Житомирська область, смт.Хорошів, вул.Героїв України,6 На карті
файл/упаковка/100шт
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 набір
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 12101, Україна, Житомирська область, смт.Хорошів, вул.Героїв України,6 На карті