• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015 код 55520000-1 - Кейтерингові послуги (Послуги з організації покращеного харчування за нормою №5 - лікувальна)

1. Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 350 336,0 грн. та викласти п.3.1 Договору у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 356 524,0 грн., без ПДВ. 2. Сторони припиняють дію Договору про закупівлю №120 від 30.04.2025 з 22.09.2025 року, а саме: - в частині надання послуг з 22.09.2025 року, - в частині виконання зобов’язань та погашення заборгованості за надані послуги - до повного виконання своїх зобов’язань.

356 524.00 UAH без ПДВ
Номер: ebcbebb9e9cf4e56a572834024c6ea8d
Ідентифікатор договору: UA-2025-05-01-013091-a-b1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ МЕДИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ПЛАНОВОГО ЛІКУВАННЯ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Опис: 1. Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 350 336,0 грн. та викласти п.3.1 Договору у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 356 524,0 грн., без ПДВ. 2. Сторони припиняють дію Договору про закупівлю №120 від 30.04.2025 з 22.09.2025 року, а саме: - в частині надання послуг з 22.09.2025 року, - в частині виконання зобов’язань та погашення заборгованості за надані послуги - до повного виконання своїх зобов’язань.
Номер договору: 120
Дата підписання: 30.04.2025 17:05
Період дії договору: 01.05.2025 00:00 - 16.10.2025 00:00
Початкова сума договору: 706 860.00 UAH без ПДВ
Сума договору: 356 524.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 356 524.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації покращеного харчування за нормою №5 - лікувальна
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 1498 комплект
Період постачання 01.05.2025 - 04.11.2025
Місце постачання 39627, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, проспект Полтавський, буд.40 На карті

Внесені зміни

    Номер: c93c351f9cd745c182fe0e2476c7ebd6
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони вирішили внести зміни в розділ 15. «БАНКІВСЬКІ РЕКІЗИТИТА ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ СТОРІН» .Договору № 120 від 30.04.2025р. Додатково додається рахунок UA213052990000026002041202545.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 12.06.2025 12:52
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода № 1 від 12.06.2025.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 92ea289f3fcb4689b8c545a293a14426
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: враховуючи п. 11.1 та п. 11.4. Розділу 11 договору про закупівлю послуг №120 від 30.04.2025, керуючись ст. 631 Цивільного кодексу України, а також беручи до уваги Закон України №4524-ІХ від 15.07.2025 р. “Про затвердження Указу Президента України “Про продовження строку дії воєнного стану в Україні”, уклали дану Додаткову угоду до Договору про закупівлю за згодою сторін про наступне: 1. Сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору та викласти п. 5.1. у наступній редакції: «5.1. Строк надання послуг: на період дії воєнного стану – до 04.11.2025, а саме з 01.05.2025 по 04.11.2025 на 188 календарних днів, але не більший ніж до завершення процедур UA-2025-04-29-012000-a та UA-2025-07-16-005584-a.». 2. Сторони дійшли згоди викласти пункт 10.1. Договору у наступній редакції: «10.1. Договір набирає чинності з 01.05.2025 по 04.11.2025 (але не більший ніж до завершення процедур UA-2025-04-29-012000-a та UA-2025-07-16-005584-a), але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов’язань.» 3. Сторони дійшли згоди доповнити розділ 10 пунктом 10.3. у наступній редакції: «10.3. Відповідно до п. З ст. 631 ЦК України умови цієї додаткової угоди застосовується до відносин, які виникли між сторонами до моменту її укладення, а саме з 08.08.2025 року»
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 04.09.2025 16:29
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №2 від 04.09.2025 до договору 120 від 30.04.2025.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 12b60bc9eca34eb2ada7d55207303bfa
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: керуючись п.3.2 Розділу 3, п.10.2. Розділу 10, п.12.1 Розділу 12 Договору про закупівлю № 120 від 30.04.2025, уклали дану Додаткову угоду до Договору про закупівлю за згодою сторін про наступне: 1. Сторони дійшли згоди зменшити суму договору про закупівлю на суму 350 336,0 грн.(триста п’ятдесят тисяч триста тридцять шість гривень 00 копійок) та викласти п.3.1 Договору у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 356 524,0 грн. (триста п’ятдесят шість тисяч п’ятсот двадцять чотири гривні 00 копійок), без ПДВ. Звільнення від ПДВ послуг щодо забезпечення харчування у закладах охорони здоров’я, відповідно до підпункту «г» 197.1.7 пункту 197.1 статті 197 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI та Постанови Кабінету Міністрів України від 5 вересня 2012 №818 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування громадян у закладах охорони здоров’я, операції з подання яких звільняються від оподаткування податком на додану вартість». 2. Сторони припиняють дію Договору про закупівлю №120 від 30.04.2025 з 22.09.2025 року, а саме: - в частині надання послуг з 22.09.2025 року, - в частині виконання зобов’язань та погашення заборгованості за надані послуги - до повного виконання своїх зобов’язань.
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 22.09.2025 13:31
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №3 від 22.09.2025 до договору №120 від 30.04.2025.pdf
p7s
sign.p7s