• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015 код 55520000-1 - Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування пацієнтів, які лікуються в КНМП «Кременчуцька міська лікарня планового лікування»)

1.Сторони дійшли згоди зменшити суму договору про закупівлю на суму 178835,04 грн. та викласти п. 3.1 Договору у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 1684387,86 грн., без ПДВ. 2.Сторони припиняють дію Договору про закупівлю №119 від 30.04.2025 з 22.09.2025 року, а саме: - в частині надання послуг з 22.09.2025 року, - в частині виконання зобов’язань та погашення заборгованості за надані послуги - до повного виконання своїх зобов’язань.

1 684 387.86 UAH без ПДВ
Номер: 097e410191fb42f6bdc3c06092881bb4
Ідентифікатор договору: UA-2025-05-01-007943-a-b1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ МЕДИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ПЛАНОВОГО ЛІКУВАННЯ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Опис: 1.Сторони дійшли згоди зменшити суму договору про закупівлю на суму 178835,04 грн. та викласти п. 3.1 Договору у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 1684387,86 грн., без ПДВ. 2.Сторони припиняють дію Договору про закупівлю №119 від 30.04.2025 з 22.09.2025 року, а саме: - в частині надання послуг з 22.09.2025 року, - в частині виконання зобов’язань та погашення заборгованості за надані послуги - до повного виконання своїх зобов’язань.
Номер договору: 119
Дата підписання: 30.04.2025 14:09
Період дії договору: 01.05.2025 00:00 - 30.09.2025 00:00
Початкова сума договору: 1 863 222.90 UAH без ПДВ
Сума договору: 1 684 387.86 UAH без ПДВ
Оплачено: 1 684 387.86 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації харчування пацієнтів, які лікуються в КНМП «Кременчуцька міська лікарня планового лікування» Нормотрофічне (дорослі) (сніданок, обід, вечеря)
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 8893 комплект
Період постачання 01.05.2025 - 04.11.2025
Місце постачання 39627, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, проспект Полтавський, буд.40 На карті
Послуги з організації харчування пацієнтів, які лікуються в КНМП «Кременчуцька міська лікарня планового лікування» Нормотрофічне (ендокринологічні пацієнти) (дорослі) (сніданок, обід, вечеря)
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 1186 комплект
Період постачання 01.05.2025 - 04.11.2025
Місце постачання 39627, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, проспект Полтавський, буд.40 На карті

Внесені зміни

    Номер: bc07ffeb473b42cca477260a487716a7
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Враховуючи п. 11.1 та п. 11.4. Розділу 11 договору про закупівлю послуг №119 від 30.04.2025, керуючись ст. 631 Цивільного кодексу України, а також беручи до уваги Закон України №4524-ІХ від 15.07.2025 р. “Про затвердження Указу Президента України “Про продовження строку дії воєнного стану в Україні”, уклали дану Додаткову угоду до Договору про закупівлю за згодою сторін про наступне: 1. Сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору та викласти п. 5.1. у наступній редакції: «5.1. Строк надання послуг: на період дії воєнного стану – до 04.11.2025, а саме з 01.05.2025 по 04.11.2025 на 188 календарних днів, але не більший ніж до завершення процедур UA-2025-04-29-002953-a» та UA-2025-07-16-005584-a. 2. Сторони дійшли згоди викласти Розділ 10 Договору у наступній редакції: «Розділ 10. Договір набирає чинності з 01.05.2025 по 04.11.2025 (але не більший ніж до завершення процедур UA-2025-04-29-002953-a» та UA-2025-07-16-005584-a), але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов’язань. 3. Сторони дійшли згоди доповнити розділ 10 пунктом 10.2. у наступній редакції: «10.2. Відповідно до п. З ст. 631 ЦК України умови цієї додаткової угоди застосовується до відносин, які виникли між сторонами до моменту її укладення, а саме з 08.08.2025 року»
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 04.09.2025 15:07
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №1 від 08.09.2025 до договору №119 від 30.04.2025.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: dc569f6a3dde44179e6f3675a705babb
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: керуючись п.3.2 Розділу 3, п.10.2. Розділу 10, п.12.1 Розділу 12 Договору про закупівлю № 119 від 30.04.2025, уклали дану Додаткову угоду до Договору про закупівлю за згодою сторін про наступне: 1. Сторони дійшли згоди зменшити суму договору про закупівлю на суму 178 835,04 грн.(сто сімдесят вісім тисяч вісімсот тридцять п’ять гривень 04 копійки) та викласти п. 3.1 Договору у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 1 684 387,86 грн. (один мільйон шістсот вісімдесят чотири тисячі триста вісімдесят сім гривень 86 копійок), без ПДВ. Звільнення від ПДВ послуг щодо забезпечення харчування у закладах охорони здоров’я, відповідно до підпункту «г» 197.1.7 пункту 197.1 статті 197 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI та Постанови Кабінету Міністрів України від 5 вересня 2012 №818 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування громадян у закладах охорони здоров’я, операції з подання яких звільняються від оподаткування податком на додану вартість». 2. Сторони припиняють дію Договору про закупівлю №119 від 30.04.2025 з 22.09.2025 року, а саме: - в частині надання послуг з 22.09.2025 року, - в частині виконання зобов’язань та погашення заборгованості за надані послуги - до повного виконання своїх зобов’язань.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 22.09.2025 14:07
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №2 від 22.09.2025 до договору №119 від 30.04.2025.pdf
p7s
sign.p7s