• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Звіт про укладений Договір № 10 від 28.04.2025р. ФОП Шоляк А.В. Канцтовари. Всього 3 найменування на 5220,00 грн без ПДВ. (у т.ч. Папір ксероксний - 1 найменування). Примітка: відповідно до роз'яснення Мінекономіки № 3304-04/28729-06 від 05.05.2020р. у разі якщо предметом договору є кілька предметів у розумінні Закону, що відрізняються за кодом ДК 021:2015, інформація про укладений договір розміщується кількома звітами за окремими предметами закупівлі по одному й тому самому договору. Детально - див. Договір (додається).

5 060.00 UAH без ПДВ
Номер: c98e58d827d54756ad3e8276b3085f7b
Ідентифікатор договору: UA-2025-04-30-009557-a-a1
Замовник: Басейнове управління водних ресурсів річки Тиса
Постачальник: ШОЛЯК АНАСТАСІЯ ВАСИЛІВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 10
Дата підписання: 28.04.2025 10:00
Період дії договору: 28.04.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 5 060.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір ксероксний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штука
Період постачання 28.04.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 88018, Україна, Закарпатська область, Ужгород, вул. Слов'янська Набережна,5 На карті