-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Супровід та обслуговування автоматизованої системи «Тріола - Грошове забезпечення»
31 430.00
UAH без ПДВ
Номер:
5ac624a7c9f0443180f6e14b4b1c9147
Ідентифікатор договору:
UA-2025-04-29-012345-a-c1
Замовник:
Військова частина А4123
×
-
Код ЄДРПОУ:
26632654
-
Адреса:
Україна
-
Категорія:
Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
Постачальник:
Оборонний постачальник
×
-
Код ЄДРПОУ:
88888888
-
Адреса:
Україна
Класифікатор ДК 021:2015:
72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченнямАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Внесення змін до програмного забезпечення систем відповідно до чинного законодавства: 1 990.00000 UAH без ПДВ
Надання консультацій замовнику з експлуатації системи: 1 370.00000 UAH без ПДВ
Розробка додаткових звітів за вимогами замовника: 410.00000 UAH без ПДВ
Налаштування модулів імпорту/експорту нерегламентованої інформації: 270.00000 UAH без ПДВ
Проведення спільно з замовником масових змін/генерацій даних системи : 210.00000 UAH без ПДВ
Інсталяція та налаштування систем при оновленні офісного обладнання: 240.00000 UAH без ПДВ
Надання консультацій замовнику з експлуатації системи: 1 370.00000 UAH без ПДВ
Розробка додаткових звітів за вимогами замовника: 410.00000 UAH без ПДВ
Налаштування модулів імпорту/експорту нерегламентованої інформації: 270.00000 UAH без ПДВ
Проведення спільно з замовником масових змін/генерацій даних системи : 210.00000 UAH без ПДВ
Інсталяція та налаштування систем при оновленні офісного обладнання: 240.00000 UAH без ПДВ
Номер договору:
208
Дата підписання:
29.04.2025 21:21
Період дії договору:
29.04.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору:
31 430.00 UAH без ПДВ
Документи
Документів не завантажено.
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Внесення змін до програмного забезпечення систем відповідно до чинного законодавства
Кількість
7 місяць
Період постачання
01.06.2025 - 31.12.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Надання консультацій замовнику з експлуатації системи
Кількість
7 місяць
Період постачання
01.06.2025 - 31.12.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Розробка додаткових звітів за вимогами замовника
Кількість
7 місяць
Період постачання
01.06.2025 - 31.12.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Налаштування модулів імпорту/експорту нерегламентованої інформації
Кількість
7 місяць
Період постачання
01.06.2025 - 31.12.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Проведення спільно з замовником масових змін/генерацій даних системи
Кількість
7 місяць
Період постачання
01.06.2025 - 31.12.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Інсталяція та налаштування систем при оновленні офісного обладнання
Кількість
7 місяць
Період постачання
01.06.2025 - 31.12.2025
Місце постачання
Відповідно до документації