• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015 код 71247000-1 «Нагляд за будівельними роботами» (здійснення технічного нагляду по об’єкту: Капітальний ремонт фасаду) в школі І-ІІІ ступенів № 266 Дарницького району м. Києва, за адресою: вул. Вербицького Архітектора, 14-Г

98 218.00 UAH без ПДВ
Номер: 3e0edbc4807247ecb6e00f7082c76c0a
Ідентифікатор договору: UA-2025-04-29-006951-a-a1
Замовник: Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Постачальник: Фізична особа-підприємець Косован Володимир Валерійович
Класифікатор ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 451
Дата підписання: 29.04.2025 00:00
Період дії договору: 29.04.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 98 218.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 код 71247000-1 «Нагляд за будівельними роботами» (здійснення технічного нагляду по об’єкту: Капітальний ремонт фасаду) в школі І-ІІІ ступенів № 266 Дарницького району м. Києва, за адресою: вул. Вербицького Архітектора, 14-Г
Код ДК 021:2015: 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами
Кількість 1 послуга
Період постачання 29.04.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 02068, Україна, м. Київ, вул. Вербицького Архітектора, 14-Г На карті

Внесені зміни

    Номер: a396daba04a541978f5790d5944d0469
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони, керуючись пунктами 2.2., 2.6., 15.2. та 16.4. Договору № 638 від 25 червня 2025 року (далі – Договір), уклали дану додаткову угоду (далі - Угода) про наступне: 1. У відповідності до розпорядження Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 10.02.2025 № 87 «Про затвердження статутів деяких ліцеїв Дарницького району м. Києва» сторони дійшли згоди внести зміни до розділу 1 «Предмет договору» та викласти пункт 1.1. в наступній редакції: «1.1. Підрядник зобов'язується з дня укладання договору та до 30 вересня 2025 року виконати роботи, а саме: Капітальний ремонт харчоблоку ліцею № 315 Дарницького району м. Києва, вулиця Драгоманова, 27-А (заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді, бюджетних установах, закладах) (ДК 021:2015 код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»), а Замовник зобов’язується прийняти і оплатити такі роботи за цінами, які зазначені у протоколі узгодження договірної ціни (Додаток 1), який додається до Договору і є його невід’ємною частиною». 2. Сторони дійшли згоди внести зміни в пункт 2.1. Договору, виклавши його в наступній редакції: «2.1. Ціна цього Договору становить: 7 775 709,40 грн. (сім мільйонів сімсот сімдесят п’ять тисяч сімсот дев’ять гривень 40 копійок), у т.ч. ПДВ 20% – 1 295 951,57 гривень. Загальна вартість виконання робіт визначається згідно з Протоколом узгодження договірної ціни (Додаток 1). Наявні бюджетні зобов’язання Замовника за цим Договором становлять: 5 913 718,44 грн (п’ять мільйонів дев’ятсот тринадцять тисяч сімсот вісімнадцять гривень 44 копійки), у т.ч. ПДВ 20% - 985 619,74 гривень, відповідно до Розпорядження Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 29.01.2025р. № 57 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується у 2025 році за рахунок бюджетних коштів по Дарницькій районній в місті Києві державній адміністрації». Згідно Розпорядження Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 12.09.2025 № 619 «Про внесення змін до розпорядження Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 29 січня 2025 року № 57», наявні бюджетні зобов’язання Замовника за цим Договором збільшуються на суму: 1 861 990,96 грн (один мільйон вісімсот шістдесят одна тисяча дев’ятсот дев’яносто гривень 96 копійок), у т.ч. ПДВ 20% - 310 331,83 гривень. 3. Решта пунктів і розділів основного Договору лишаються незмінними. Кожна із сторін підтверджує по них свої зобов’язання.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 23.09.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ № 1 до Договору № 451 від 29.04.2025 р..pdf
p7s
sign.p7s