• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги зі здійснення технічного нагляду по об’єкту «Капітальний ремонт даху одноповерхової будівлі Охтирської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 4 імені Остапа Вишні за адресою: вул. Холодноярська, 2 в м. Охтирка Сумської області»

27 669.65 UAH без ПДВ
Номер: 83aa19fb7830462cb125c28d7c199bb3
Ідентифікатор договору: UA-2025-04-28-009589-a-b1
Замовник: Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Аванбек"
Класифікатор ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робітАналіз за цим CPV
Номер договору: 65
Дата підписання: 28.04.2025 00:00
Період дії договору: 10.04.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Початкова сума договору: 31 300.00 UAH без ПДВ
Сума договору: 27 669.65 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги зі здійснення технічного нагляду по об’єкту «Капітальний ремонт даху одноповерхової будівлі Охтирської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 4 імені Остапа Вишні за адресою: вул. Холодноярська, 2 в м. Охтирка Сумської області»
Код ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 42700, Україна, Сумська область, м. Охтирка, Відповідно до документації На карті

Внесені зміни

    Номер: be05f55c72794ea392fcc76c29fdadb4
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони домовились внести зміни до Договору № 65 від 28.04.2025 р., а саме внести зміни до пунктів 3.1., 3.3., 3.4. Договору, виклавши їх в новій редакції наступного змісту: «3.1. Вартість робіт зі здійснення технічного нагляду складає 31 300 грн. 00 коп. (тридцять одна тисяча триста гривень 00 коп.), без ПДВ.» «3.3. Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту надання Виконавцем Акту виконаних робіт.» «3.4. У разі затримки фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником коштів на свій розрахунковий рахунок.»
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 09.05.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
    Номер: 1565adfc89d04123b4b23e123f05cba5
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони домовились внести зміни до Договору № 65 від 28.04.2025 р., а саме: 1.1. Розділ 1 Договору «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» доповнити новим пунктом 1.3 наступного змісту: «1.3. Роботи виконуються відповідно до Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва проектної документації «Капітальний ремонт даху одноповерхової будівлі Охтирської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 4 імені Остапа Вишні за адресою: вул. Холодноярська, 2 в м. Охтирка Сумської області. (коригування)».». 1.2. Викласти п. 3.1. в новій редакції наступного змісту: «3.1. Вартість робіт зі здійснення технічного нагляду складає 27 669 грн. 65 коп. (двадцять сім тисяч шістсот шістдесят дев’ять гривень 65 копійок), без ПДВ.» 1.3. Викласти в новій редакції Додатки до Договору № 65 від 28.04.2025, а саме Додаток № 1 «Договірна ціна», Додаток № 2 «Календарний графік виконання робіт», Додаток № 3 «План фінансування робіт».
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 03.09.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано