-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з хімчистки стільців для розвитку мережі центрів надання адміністративних послуг
6 840.00
UAH без ПДВ
Номер:
c6633e74f0794698ab790ce0715a1b75
Ідентифікатор договору:
UA-2025-04-28-008653-a-a1
Замовник:
Управління (Центр) надання адміністративних послуг Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
×
-
Код ЄДРПОУ:
42711803
-
Контактна особа:
Яценко Анастасія Сергіївна 380443665873 cnap@shev.kmda.gov.ua
-
Адреса:
01054, Україна, м. Київ, бульвар Тараса Шевченка, будинок 26/4
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП Білик Анастасія Юріївна
×
-
Код ЄДРПОУ:
3437103904
-
Адреса:
02072, Україна, м. Київ, Єлизавети Чавдар, буд. 5, кв. 124
Класифікатор ДК 021:2015:
98310000-9 Послуги з прання і сухого чищенняАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Послуги з хімчистки стільців для розвитку мережі центрів надання адміністративних послуг : 120.00000 UAH без ПДВ
Номер договору:
6/17
Дата підписання:
28.04.2025 00:00
Період дії договору:
28.04.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору:
6 840.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з хімчистки стільців для розвитку мережі центрів надання адміністративних послуг
Кількість
57 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
f465ff258e1a4370896fcf175996886c
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. З метою виправлення технічної помилки, що виникла під час оприлюднення Звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель за предметом Послуги з хімчистки стільців для розвитку мережі центрів надання адміністративних послуг (ДК 021:2015 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення), викласти в новій редакції пункт Звіту «Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг»:
«Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: по 30 квітня 2025».
2. Відредагувати інформацію про закупівлю за допомогою функції «Повідомлення про внесення змін до договору». Оприлюднити цей протокол як інформацію про виправлення технічної помилки в розділі «Повідомлення про внесення змін до договору». В описі у відповідному полі електронної системи закупівель зазначити, що така інформація не є фактично внесенням змін до договору в розумінні статті 10 Закону.
3. Електронне поле «Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг» у Звіті читати в редакції, що визначена пунктом 1 резолютивної частини цього протоколу.
Номер додаткової угоди:
Протокол УО від 28.04.2025 № 10
Дата внесення змін до договору:
28.04.2025 00:01
Статус:
Опубліковано