• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з хімчистки стільців для розвитку мережі центрів надання адміністративних послуг

6 840.00 UAH без ПДВ
Номер: c6633e74f0794698ab790ce0715a1b75
Ідентифікатор договору: UA-2025-04-28-008653-a-a1
Замовник: Управління (Центр) надання адміністративних послуг Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Постачальник: ФОП Білик Анастасія Юріївна
Класифікатор ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищенняАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Послуги з хімчистки стільців для розвитку мережі центрів надання адміністративних послуг : 120.00000 UAH без ПДВ
Номер договору: 6/17
Дата підписання: 28.04.2025 00:00
Період дії договору: 28.04.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 6 840.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з хімчистки стільців для розвитку мережі центрів надання адміністративних послуг
Код ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення
Кількість 57 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: f465ff258e1a4370896fcf175996886c
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. З метою виправлення технічної помилки, що виникла під час оприлюднення Звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель за предметом Послуги з хімчистки стільців для розвитку мережі центрів надання адміністративних послуг (ДК 021:2015 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення), викласти в новій редакції пункт Звіту «Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг»: «Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: по 30 квітня 2025». 2. Відредагувати інформацію про закупівлю за допомогою функції «Повідомлення про внесення змін до договору». Оприлюднити цей протокол як інформацію про виправлення технічної помилки в розділі «Повідомлення про внесення змін до договору». В описі у відповідному полі електронної системи закупівель зазначити, що така інформація не є фактично внесенням змін до договору в розумінні статті 10 Закону. 3. Електронне поле «Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг» у Звіті читати в редакції, що визначена пунктом 1 резолютивної частини цього протоколу.
    Номер додаткової угоди: Протокол УО від 28.04.2025 № 10
    Дата внесення змін до договору: 28.04.2025 00:01
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Протокол УО від 28.04.25 № 10.pdf
p7s
sign.p7s