• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з вивезення твердих побутових відходів з урахуванням операцій поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація, захоронення)

Підписаний обома сторонами договір, згідно проведеної процедури відкритих торгів з особливостями UA-2024-12-06-006320-a (ЛОТ 2) від 06.12.2024 р., з істотними умовами, згідно ДУ № 1 від 23.04.2025 р.: Обсяг: 216,7 м.куб. Термін надання послуг: 01.04.2025-31.12.2025 р. Загальна вартість за рахунок власних коштів підприємства 41 310,09 грн. з ПДВ

41 310.09 UAH з ПДВ
Номер: f4a274d148264309b5a5cc737615918f
Ідентифікатор договору: UA-2025-04-25-011604-a-a1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 18" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Селтік"
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Послуги з вивезення твердих побутових відходів з урахуванням операцій поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація, захоронення) за адресою: м. Київ, вул. Володимирська, 43: 190.63263 UAH з ПДВ
Опис: Підписаний обома сторонами договір, згідно проведеної процедури відкритих торгів з особливостями UA-2024-12-06-006320-a (ЛОТ 2) від 06.12.2024 р., з істотними умовами, згідно ДУ № 1 від 23.04.2025 р.: Обсяг: 216,7 м.куб. Термін надання послуг: 01.04.2025-31.12.2025 р. Загальна вартість за рахунок власних коштів підприємства 41 310,09 грн. з ПДВ
Номер договору: Додаткова угода № 1 до Договору № 2-В/2025 від 23.12.2024 р.
Дата підписання: 23.04.2025 17:00
Період дії договору: 01.04.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 41 310.09 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 6 885.01 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з вивезення твердих побутових відходів з урахуванням операцій поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація, захоронення) за адресою: м. Київ, вул. Володимирська, 43
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 216.7 метр кубічний
Період постачання 01.04.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 01054, Україна, Київська область, Київ, бульвар Тараса Шевченка, будинок 17 На карті

Внесені зміни

    Номер: 82f2f4241a34463a9bbf892c697fc6ba
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Згідно Договору № 2-В/2025 від 23.12.2024 р. загальна вартість Послуг складалась з сумарної вартості отриманих Послуг із збирання, вивезення та захоронення ТПВ та становила 54 730,45 грн., в тому числі ПДВ 20% - 9 121,74 грн., в обсязі 287,1 м. куб. 2. Відповідно до Додаткової угоди № 1 від 23.04.2025р. до Договору № 2-В/2025 від 23.12.2024 р. внесено коригуванняв в частині розподілу зобов’язань: Первісним Замовником здійснено оплату за обсяг наданих Послуг 70,4 м. куб. у період 01.01.2025 - 31.03.2025 р., за рахунок: в Держказначейській службі України, м. Київ UA048201720344390001000038249 – 209,71 грн. (Двісті дев’ять гривень 71 копійка), в тому числі ПДВ 20% - 34,95 грн. (Тридцять чотири гривні 95 копійок). та за рахунок власних коштів підприємства у сумі 13 210,65 грн. (Тринадцять тисяч двісті десять гривень 65 копійок), в т. ч. ПДВ 20% – 2 201,77 грн. (Дві тисячі двісті одна гривня 77 копійок). Зобов’язання, що передаються Споживачу - Новому Замовнику в обсязі 216,7 м. куб. у період 01.04.2025 - 31.12.2025 р. за рахунок: в АТ КБ «Приватбанк» м. Києва UA023052990000026003035011440 – 41 310,09 грн. (Сорок одна тисяча триста десять гривень 09 копійок), в т. ч. ПДВ 20% – 6 885,01 грн. (Шість тисяч вісімсот вісімдесят п’ять гривень 01 копійка). Внести зміни щодо розподілу зобов’язань Споживача - Нового Замовника в обсязі 216,7 м. куб. у період 01.04.2025 - 31.12.2025 р. за рахунок: бюджетних коштів у сумі 2 306,63 грн. (Дві тисячі триста шість гривень 63 копійки), в т. ч. ПДВ 20% – 384,43 грн. (Триста вісімдесят чотири гривні 43 копійки), також за рахунок власних коштів: за комунальні послуги відшкодовані орендарями у сумі 38 856,67 грн. (Тридцять вісім тисяч вісімсот п’ятдесят шість гривень 67 копійки), в т. ч. ПДВ 20% – 6 476,11 грн. (Шість тисяч чотириста сімдесят шість гривень 11 копійок), за комунальні послуги у складі платних медичних послуг у сумі 146,79 грн. (Сто сорок шість гривень 79 копійок), в т. ч. ПДВ 20% - 24,46 грн. (Двадцять чотири гривні 46 копійок).
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 26.06.2025 13:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ2 дог.2-В-2025 від 23.12.24.pdf
p7s
sign.p7s