-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з вивезення твердих побутових відходів з урахуванням операцій поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація, захоронення)
Підписаний обома сторонами договір, згідно проведеної процедури відкритих торгів з особливостями UA-2024-12-06-006320-a (ЛОТ 2) від 06.12.2024 р., з істотними умовами, згідно ДУ № 1 від 23.04.2025 р.: Обсяг: 216,7 м.куб. Термін надання послуг: 01.04.2025-31.12.2025 р. Загальна вартість за рахунок власних коштів підприємства 41 310,09 грн. з ПДВ
41 310.09
UAH з ПДВ
Номер:
f4a274d148264309b5a5cc737615918f
Ідентифікатор договору:
UA-2025-04-25-011604-a-a1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 18" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
×
-
Код ЄДРПОУ:
01993776
-
Контактна особа:
Мустафаєва Інна 380506656843 mustafaieva_kmkl18@ukr.net
-
Адреса:
01030, Україна, Київська область, Київ, бульвар Тараса Шевченка, будинок 17
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Селтік"
×
-
Код ЄДРПОУ:
23245193
-
Адреса:
02090, Україна, Київська область, Київ, вул. Алма-Атинська, 8
Класифікатор ДК 021:2015:
90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Послуги з вивезення твердих побутових відходів з урахуванням операцій поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація, захоронення) за адресою: м. Київ, вул. Володимирська, 43: 190.63263 UAH з ПДВ
Опис:
Підписаний обома сторонами договір, згідно проведеної процедури відкритих торгів з особливостями UA-2024-12-06-006320-a (ЛОТ 2) від 06.12.2024 р., з істотними умовами, згідно ДУ № 1 від 23.04.2025 р.: Обсяг: 216,7 м.куб. Термін надання послуг: 01.04.2025-31.12.2025 р. Загальна вартість за рахунок власних коштів підприємства 41 310,09 грн. з ПДВ
Номер договору:
Додаткова угода № 1 до Договору № 2-В/2025 від 23.12.2024 р.
Дата підписання:
23.04.2025 17:00
Період дії договору:
01.04.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору:
41 310.09 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 6 885.01 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з вивезення твердих побутових відходів з урахуванням операцій поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація, захоронення) за адресою: м. Київ, вул. Володимирська, 43
Кількість
216.7 метр кубічний
Період постачання
01.04.2025 - 31.12.2025
Місце постачання
01054, Україна, Київська область, Київ, бульвар Тараса Шевченка, будинок 17
На карті
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
82f2f4241a34463a9bbf892c697fc6ba
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Згідно Договору № 2-В/2025 від 23.12.2024 р. загальна вартість Послуг складалась з сумарної вартості отриманих Послуг із збирання, вивезення та захоронення ТПВ та становила 54 730,45 грн., в тому числі ПДВ 20% - 9 121,74 грн., в обсязі 287,1 м. куб.
2. Відповідно до Додаткової угоди № 1 від 23.04.2025р. до Договору № 2-В/2025 від 23.12.2024 р. внесено коригуванняв в частині розподілу зобов’язань:
Первісним Замовником здійснено оплату за обсяг наданих Послуг 70,4 м. куб. у період 01.01.2025 - 31.03.2025 р., за рахунок:
в Держказначейській службі України, м. Київ UA048201720344390001000038249 – 209,71 грн. (Двісті дев’ять гривень 71 копійка), в тому числі ПДВ 20% - 34,95 грн. (Тридцять чотири гривні 95 копійок).
та за рахунок власних коштів підприємства у сумі 13 210,65 грн. (Тринадцять тисяч двісті десять гривень 65 копійок), в т. ч. ПДВ 20% – 2 201,77 грн. (Дві тисячі двісті одна гривня 77 копійок).
Зобов’язання, що передаються Споживачу - Новому Замовнику в обсязі 216,7 м. куб. у період 01.04.2025 - 31.12.2025 р. за рахунок:
в АТ КБ «Приватбанк» м. Києва UA023052990000026003035011440 – 41 310,09 грн. (Сорок одна тисяча триста десять гривень 09 копійок), в т. ч. ПДВ 20% – 6 885,01 грн. (Шість тисяч вісімсот вісімдесят п’ять гривень 01 копійка).
Внести зміни щодо розподілу зобов’язань Споживача - Нового Замовника в обсязі 216,7 м. куб. у період 01.04.2025 - 31.12.2025 р. за рахунок:
бюджетних коштів у сумі 2 306,63 грн. (Дві тисячі триста шість гривень 63 копійки), в т. ч. ПДВ 20% – 384,43 грн. (Триста вісімдесят чотири гривні 43 копійки),
також за рахунок власних коштів:
за комунальні послуги відшкодовані орендарями у сумі 38 856,67 грн. (Тридцять вісім тисяч вісімсот п’ятдесят шість гривень 67 копійки), в т. ч. ПДВ 20% – 6 476,11 грн. (Шість тисяч чотириста сімдесят шість гривень 11 копійок),
за комунальні послуги у складі платних медичних послуг у сумі 146,79 грн. (Сто сорок шість гривень 79 копійок), в т. ч. ПДВ 20% - 24,46 грн. (Двадцять чотири гривні 46 копійок).
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
26.06.2025 13:00
Статус:
Опубліковано