• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з вивезення твердих побутових відходів з урахуванням операцій поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація, захоронення)

Підписаний обома сторонами договір, згідно проведеної процедури відкритих торгів з особливостями UA-2024-12-06-006320-a (ЛОТ 1) від 06.12.2024 р., з істотними умовами, згідно ДУ № 1 від 23.04.2025 р.: Обсяг: 302,5 м.куб. Термін надання послуг: 01.04.2025-31.12.2025 р. Загальна вартість за рахунок власних коштів підприємства 57 666,38 грн. з ПДВ

57 666.38 UAH з ПДВ
Номер: 42e979f4e7ee4399aae051c228dd307f
Ідентифікатор договору: UA-2025-04-25-011582-a-c1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 18" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Селтік"
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Послуги з вивезення твердих побутових відходів з урахуванням операцій поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація, захоронення) за адресою: м. Київ, вул. Терещенківська, 23-25/10: 190.63267 UAH з ПДВ
Опис: Підписаний обома сторонами договір, згідно проведеної процедури відкритих торгів з особливостями UA-2024-12-06-006320-a (ЛОТ 1) від 06.12.2024 р., з істотними умовами, згідно ДУ № 1 від 23.04.2025 р.: Обсяг: 302,5 м.куб. Термін надання послуг: 01.04.2025-31.12.2025 р. Загальна вартість за рахунок власних коштів підприємства 57 666,38 грн. з ПДВ
Номер договору: Додаткова угода № 1 до Договору № 1-Т/2025 від 23.12.2024 р.
Дата підписання: 23.04.2025 17:00
Період дії договору: 01.04.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 57 666.38 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 9 611.06 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з вивезення твердих побутових відходів з урахуванням операцій поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація, захоронення) за адресою: м. Київ, вул. Терещенківська, 23-25/10
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 302.5 метр кубічний
Період постачання 01.04.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 01054, Україна, Київська область, Київ, бульвар Тараса Шевченка, будинок 17 На карті

Внесені зміни

    Номер: e1b7d189348a48b5ae9b0c3a0e413bd6
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Згідно Договору № 1-Т/2025 від 23.12.2024 р. загальна вартість Послуг складалась з сумарної вартості отриманих Послуг із збирання, вивезення та захоронення ТПВ та становила 76 538,75 грн., в тому числі ПДВ 20% - 12 756,45 грн., в обсязі 401,5 м. куб. 2. Відповідно до Додаткової угоди № 1 від 23.04.2025р. до Договору № 1-Т/2025 від 23.12.2024 р. внесено коригуванняв в частині розподілу зобов’язань: Первісним Замовником (КНП «ДКЛ № 6») здійснено оплату за обсяг наданих Послуг 99,0 м. куб. у період 01.01.2025 - 31.03.2025 р., за рахунок: в Держказначейській службі України, м. Київ UA048201720344390001000038249 – 18 340,79 грн. (Вісімнадцять тисяч триста сорок гривень 79 копійок), в тому числі ПДВ 20% - 3 056,79 грн. (Три тисячі п’ятдесят шість гривень 79 копійок). та за рахунок власних коштів підприємства у сумі 531,58 грн. (П’ятсот тридцять одна гривня 58 копійок), в т. ч. ПДВ 20% – 88,59 грн. (Вісімдесят вісім гривень 59 копійок). Зобов’язання, що передаються Споживачу - Новому Замовнику (КНП «КМКЛ № 18») в обсязі 302,5 м. куб. у період 01.04.2025 - 31.12.2025 р. за рахунок: в АТ КБ «Приватбанк» м. Києва UA023052990000026003035011440 – 57 666,38 грн. (П’ятдесят сім тисяч шістсот шістдесят шість гривень 38 копійок), в т. ч. ПДВ 20% – 9 611,06 грн. (Дев’ять тисяч шістсот одинадцять гривень 06 копійок).» 3. Внести зміни щодо розподілу зобов’язань Споживача - Нового Замовника (КНП «КМКЛ № 18») в обсязі 302,5 м. куб. у період 01.04.2025 - 31.12.2025 р. за рахунок: бюджетних коштів у сумі 52 860,26 грн. (П’ятдесят дві тисячі вісімсот шістдесят гривень 26 копійок), в т. ч. ПДВ 20% – 8 810,04 грн. (Вісім тисяч вісімсот десять гривень 04 копійки), також за рахунок власних коштів: за комунальні послуги відшкодовані орендарями у сумі 4 596,42 грн. (Чотири тисячі п’ятсот дев’яносто шість гривень 42 копійки), в т. ч. ПДВ 20% – 766,07 грн. (Сімсот шістдесят шість гривень 07 копійок), за комунальні послуги у складі платних медичних послуг у сумі 209,70 грн. (Двісті дев’ять гривень 70 копійок), в т. ч. ПДВ 20% - 34,95 грн. (Тридцять чотири гривні 95 копійок).
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 26.06.2025 13:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ2 дог.1-Т-2025 від 23.12.24.pdf
p7s
sign.p7s