• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

5 054.40 UAH з ПДВ
Номер: 790504d703184146b039a65d3dafb70c
Ідентифікатор договору: UA-2025-04-24-002437-a-b1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство Тернопільської районної ради «Теребовлянська районна стоматологічна поліклініка»
Постачальник: ПП "Катруб"
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Номер договору: 35
Дата підписання: 24.04.2025 00:00
Період дії договору: 24.04.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 5 054.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 842.40 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 1 послуга
Період постачання 24.04.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 48101, Україна, Тернопільська область, м.Теребовля, вул. Князя Василька, 81 На карті

Внесені зміни

    Номер: 29a26246cf744d84a77ee80bc113dc8a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Додавання скан копії
    Номер додаткової угоди: 35
    Дата внесення змін до договору: 24.04.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Договір 24_04_25. 2 ст..pdf
pdf
Додаткова угода.pdf