-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з управління побутовимим відходами ДК 021:2015 (CPV) : 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
178 377.64
UAH з ПДВ
Номер:
882b1783c3b1447c8704e2d755eb76a7
Ідентифікатор договору:
UA-2025-04-22-006341-a-a1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОСІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" КОСІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КОСІВСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
01993546
-
Контактна особа:
Білак Марина 380681454394 ostroverha_kosiv@ukr.net
-
Адреса:
78600, Україна, Івано-Франківська область, Косів, провулок Шевченка, будинок 27
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
МКП "КОСІВ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
41845519
-
Адреса:
78600, Україна, Івано-Франківська область, Косів, вул.Майдан Незалежності,11
Класифікатор ДК 021:2015:
90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Номер договору:
544
Дата підписання:
22.04.2025 11:00
Період дії договору:
22.04.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Початкова сума договору:
182 709.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 30 451.50 UAH)
Сума договору:
178 377.64 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 29 729.61 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з управління побутовимим відходами ДК 021:2015 (CPV) : 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість
603 метр кубічний
Період постачання
01.04.2025 - 31.12.2025
Місце постачання
78600, Україна, Івано-Франківська область, Косів, провулок Шевченка, будинок 27
На карті
Внесені зміни
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Номер:
e42f82d0ef864d31b0c08b173891785e
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
На підставі підпункту 5 пункту 19 Особливостей, яким передбачено можливість змінити істотні умови договору про закупівлю після його підписання та до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі у випадку погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), Сторони дійшли взаємної згоди зменшити ціну за одиницю послуги та викласти пункт 3.2 Договору у такій редакції:
«3.2. Вартість та обсяг послуг розраховується відповідно до Порядку формування середньозваженого тарифу на послугу з управління побутовими відходами на території Косівської територіальної громади та становить 303,00 грн, в тому числі ПДВ за 1 кубічний метр, а з 01.07.2025 року становить 292,88 грн, в тому числі ПДВ за 1 кубічний метр. Загальна вартість послуг, що будуть надаватися згідно цього Договору становить — 178377,64 грн (сто сімдесят вісім тисяч триста сімдесят сім гривень 64 копійки)». З огляду на зазначене Сторони дійшли згоди зменшити суму за договором на 4331,36 грн.
2. Викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: «Місячний обсяг надання послуг розраховується Виконавцем на основі затверджених норм надання послуг з вивезення твердих побутових відходів на 2025-2030 роки».
Номер додаткової угоди:
№1
Дата внесення змін до договору:
08.08.2025 14:00
Статус:
Опубліковано