• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з управління побутовимим відходами ДК 021:2015 (CPV) : 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

178 377.64 UAH з ПДВ
Номер: 882b1783c3b1447c8704e2d755eb76a7
Ідентифікатор договору: UA-2025-04-22-006341-a-a1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОСІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" КОСІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КОСІВСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: МКП "КОСІВ"
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Номер договору: 544
Дата підписання: 22.04.2025 11:00
Період дії договору: 22.04.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Початкова сума договору: 182 709.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 30 451.50 UAH)
Сума договору: 178 377.64 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 29 729.61 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з управління побутовимим відходами ДК 021:2015 (CPV) : 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 603 метр кубічний
Період постачання 01.04.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 78600, Україна, Івано-Франківська область, Косів, провулок Шевченка, будинок 27 На карті

Внесені зміни

    Номер: e42f82d0ef864d31b0c08b173891785e
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: На підставі підпункту 5 пункту 19 Особливостей, яким передбачено можливість змінити істотні умови договору про закупівлю після його підписання та до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі у випадку погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), Сторони дійшли взаємної згоди зменшити ціну за одиницю послуги та викласти пункт 3.2 Договору у такій редакції: «3.2. Вартість та обсяг послуг розраховується відповідно до Порядку формування середньозваженого тарифу на послугу з управління побутовими відходами на території Косівської територіальної громади та становить 303,00 грн, в тому числі ПДВ за 1 кубічний метр, а з 01.07.2025 року становить 292,88 грн, в тому числі ПДВ за 1 кубічний метр. Загальна вартість послуг, що будуть надаватися згідно цього Договору становить — 178377,64 грн (сто сімдесят вісім тисяч триста сімдесят сім гривень 64 копійки)». З огляду на зазначене Сторони дійшли згоди зменшити суму за договором на 4331,36 грн. 2. Викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: «Місячний обсяг надання послуг розраховується Виконавцем на основі затверджених норм надання послуг з вивезення твердих побутових відходів на 2025-2030 роки».
    Номер додаткової угоди: №1
    Дата внесення змін до договору: 08.08.2025 14:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
Додаткова Угода №1 (6).PDF
p7s
sign.p7s