• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товар )

3 442.80 UAH з ПДВ
Номер: 1b20cc8d920049c6863eef1c53b07a5d
Ідентифікатор договору: UA-2025-04-17-002590-a-c1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАГАРЛИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКРЕМБУДСЕРВІС"
Постачальник: БАБЯК ЯНА ЯНІВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 26
Дата підписання: 17.04.2025 10:44
Період дії договору: 17.04.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 3 442.80 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 573.80 UAH)

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний А4 500 арк.,
Код ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку
Кількість 10 пачка
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 09200, Україна, Київська область, Кагарлик, Каштанова 91А На карті
ручка кулькова 0,7мм
Код ДК 021:2015: 30192121-5 Кулькові ручки
Кількість 12 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 09200, Україна, Київська область, Кагарлик, Каштанова 91А На карті
подорожній лист
Код ДК 021:2015: 30199000-0 Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
Кількість 900 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 09200, Україна, Київська область, Кагарлик, Каштанова 91А На карті
файли для докум.(100шт/уп)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 09200, Україна, Київська область, Кагарлик, Каштанова 91А На карті