• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015 код 71247000-1 «Нагляд за будівельними роботами» (заходи з енергозбереження) (технічний нагляд по об’єкту) (роботи з технічного нагляду по об’єкту: Капітальний ремонт фасаду) у Спеціалізованій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 314 з поглибленим вивченням іноземної мови Дарницького району м. Києва, за адресою: вул. Княжий Затон, 7-А

114 330.00 UAH з ПДВ
Номер: b8c9c062d12941cfac1b024a29766f76
Ідентифікатор договору: UA-2025-04-15-008798-a-b1
Замовник: Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Постачальник: Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Київекспертиза"
Класифікатор ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 187-Т/385
Дата підписання: 15.04.2025 00:00
Період дії договору: 15.04.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 114 330.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 19 055.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 код 71247000-1 «Нагляд за будівельними роботами» (заходи з енергозбереження) (технічний нагляд по об’єкту) (роботи з технічного нагляду по об’єкту: Капітальний ремонт фасаду) у Спеціалізованій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 314 з поглибленим вивченням іноземної мови Дарницького району м. Києва, за адресою: вул. Княжий Затон, 7-А
Код ДК 021:2015: 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами
Кількість 1 робота
Період постачання 15.04.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 02095, Україна, м. Київ, Княжий Затон,7-А На карті

Внесені зміни

    Номер: d87ca05a058a481aab351134d46e5009
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони, уклали дану Додаткову угоду (далі – Угода) до Договору № 157-Т/ 385 від 15 квітня 2025 року (далі – Договір) про таке: 1. Керуючись пунктами 2.2. та 8.10 Договору Сторони дійшли згоди, відповідно до фактичних обсягів фінансування (асигнувань), пункт 2.1. викласти в такій редакції: «2.1. Вартість робіт з технічного нагляду встановлюється в розмірі не більше 1,5% від вартості будівельних робіт (глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку) по Об’єкту, визначеному в пункті 1.1. цього Договору, відповідно до протоколу узгодження договірної ціни (Додаток 1) та кошторису розрахунку договірної ціни зі здійснення технічного нагляду (Додаток 2) становить: 95 275,00 грн (дев’яносто п’ять тисяч двісті сімдесят п’ять гривень 00 коп.), крім того ПДВ - 19 055,00 (дев’ятнадцять тисяч п’ятдесят п’ять гривень 00 коп.), разом з ПДВ ціна Договору складає 114 330,00 грн (сто чотирнадцять тисяч триста тридцять гривень 00 коп.). Наявні бюджетні зобов’язання Замовника за цим Договором становлять: 86 146,80 грн (вісімдесят шість тисяч сто сорок шість гривень 80 копійок), у т.ч. ПДВ 20% - 14 357,80 гривень, відповідно до Розпорядження Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 29.01.2025р. № 57 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується у 2025 році за рахунок бюджетних коштів по Дарницькій районній в місті Києві державній адміністрації». При наявності бюджетних зобов’язань буде зареєстровано решта ціни цього Договору у сумі: 28 183,20 грн. (двадцять вісім тисяч сто вісімдесят три гривні 20 копійки), у т.ч. ПДВ 20% - 4 697,20 гривень. 2. Решта пунктів і розділів Договору лишаються незмінними. Кожна із сторін підтверджує по них свої зобов’язання.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 21.04.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ № 1 до Договору № 187-Т-385.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 0d8b0f7713224df6a6d52e078e6f2661
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: - Сторони, уклали дану Додаткову угоду (далі – Угода) до Договору № 157-Т/ 385 від 15 квітня 2025 року (далі – Договір) про таке: 1. Керуючись пунктами 2.2. та 8.10 Договору Сторони дійшли згоди, відповідно до фактичних обсягів фінансування (асигнувань), пункт 2.1. викласти в такій редакції: «2.1. Вартість робіт з технічного нагляду встановлюється в розмірі не більше 1,5% від вартості будівельних робіт (глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку) по Об’єкту, визначеному в пункті 1.1. цього Договору, відповідно до протоколу узгодження договірної ціни (Додаток 1) та кошторису розрахунку договірної ціни зі здійснення технічного нагляду (Додаток 2) становить: 95 275,00 грн (дев’яносто п’ять тисяч двісті сімдесят п’ять гривень 00 коп.), крім того ПДВ - 19 055,00 (дев’ятнадцять тисяч п’ятдесят п’ять гривень 00 коп.), разом з ПДВ ціна Договору складає 114 330,00 грн (сто чотирнадцять тисяч триста тридцять гривень 00 коп.). Згідно з розпорядженням Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 29.01.2025 № 57 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується у 2025 році за рахунок бюджетних коштів по Дарницькій районній в місті Києві державній адміністрації» наявні бюджетні зобов’язання Замовника за цим Договором становлять: 86 146,80 грн (вісімдесят шість тисяч сто сорок шість гривень 80 копійок), у т.ч. ПДВ 20% - 14 357,80 гривень, Відповідно до фактичних обсягів фінансування (асигнувань) та згідно з розпорядженням Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 25.07.2025 № 524 «Про внесення змін до розпорядження Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 29 січня 2025 року № 57» наявні бюджетні зобов’язання (решта ціни цього Договору) становлять: 28 183,20 грн. (двадцять вісім тисяч сто вісімдесят три гривні 20 копійок), у т.ч. ПДВ 20% - 4 697,20 гривень. 2. Решта пунктів і розділів Договору лишаються незмінними. Кожна із сторін підтверджує по них свої зобов’язання.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 20.08.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ № 2 до дог. № 187-Т-385.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: a75d13ef619e464c865f85a57ebfb0d8
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони, керуючись пунктом 8.10., уклали дану Додаткову угоду (далі – Угода) до Договору № 157-Т/ 385 від 15 квітня 2025 року (далі – Договір) про наступне: 1. У відповідності до розпорядження Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 10.02.2025 № 87 «Про затвердження статутів деяких ліцеїв Дарницького району м. Києва» сторони дійшли згоди внести зміни до розділу 1 «Предмет договору» та викласти пункт 1.1. в наступній редакції: «1.1. За цим Договором Замовник доручає, а Виконавець зобов'язується здійснити технічний нагляд по об’єкту: Капітальний ремонту фасаду ліцею № 314 Дарницького району м. Києва, вулиця Княжий Затон, 7-А (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 71247000-1 «Нагляд за будівельними роботами»), а Замовник зобов’язується прийняти надані послуги та оплатити їх вартість в термін та на умовах цього Договору». 2. Решта пунктів і розділів Договору лишаються незмінними. Кожна із сторін підтверджує по них свої зобов’язання.
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 04.09.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ № 3 до Договору 187-Т-385.pdf
p7s
sign.p7s