-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту найпростішого укриття для колективного захисту населення за адресою: м. Херсон
продовження строку надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
3 936 802.08
UAH без ПДВ
Номер:
c72e93e6320b4da18c6b60a4789e7c19
Ідентифікатор договору:
UA-2025-04-11-012052-a-b1
Замовник:
ВІДДІЛ З ПИТАНЬ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
44169896
-
Контактна особа:
Наталія Дмитрівна ЯКОВЕНКО +380501942458 264802_44169896@ukr.net
-
Адреса:
73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вул.Мозолевського Б., будинок 2
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
МИРОНЮК РУСЛАН ВАСИЛЬОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
3412316097
-
Адреса:
73027, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вул.Філатова будинок 37 квартира 133
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Опис:
продовження строку надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору:
77/2025
Дата підписання:
01.04.2025 16:59
Період дії договору:
01.04.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору:
3 936 802.08 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з поточного ремонту найпростішого укриття для колективного захисту населення за адресою: м. Херсон
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.07.2025
Місце постачання
73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вул.Мозолевського Б., будинок 2
На карті
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
e7fb2cea79e74d0f8bf4c90bdfd837c0
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
30.06.2025 10:46
Статус:
Опубліковано