• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Закупівля канцелярських товарів (папір офісний). За кодом економічної класифікації 2210 ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне».

22 680.00 UAH з ПДВ
Номер: 758932794c884aba90fe9e36225ed056
Ідентифікатор договору: UA-2025-04-10-008690-a-b1
Замовник: Київська районна адміністрація Одеської міської ради
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕХНОЮГ»
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Закупівля канцелярських товарів (папір офісний). За кодом економічної класифікації 2210 ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне».: 151.20000 UAH з ПДВ
Номер договору: 8-2025
Дата підписання: 10.04.2025 14:27
Період дії договору: 10.04.2025 14:27 - 31.12.2025 14:27
Сума договору: 22 680.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 780.00 UAH)
Оплачено: 22 680.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 780.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Закупівля канцелярських товарів (папір офісний). За кодом економічної класифікації 2210 ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне».
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 150 пачка
Період постачання 10.04.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації