• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

55320000-9 Послуги з організації харчування (послуги з організації харчування )

823 170.00 UAH без ПДВ
Номер: c10543aad3864cf79a908c651d3d47c4
Ідентифікатор договору: UA-2025-04-09-011287-a-c1
Замовник: КЗ Снятинський ліцей "Інтелект" Снятинської міської ради Івано-Франківської області
Постачальник: Фізична особа-підприємець МИРОНЮК Наталія Михайлівна
Класифікатор ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчуванняАналіз за цим CPV
Номер договору: 2
Дата підписання: 09.04.2025 00:00
Період дії договору: 09.04.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 823 170.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
послуги з організації харчування для дітей дошкільного віку дошкільного підрозділу ліцею
Код ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування
Кількість 1 послуга
Період постачання до 30.06.2025
Місце постачання 78301, Україна, Івано-Франківська область, м.Снятин, вул.В.Коснятина, 81 На карті
послуги з організації харчування для учнів 1-4 класів ліцею
Код ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування
Кількість 1 послуга
Період постачання до 30.06.2025
Місце постачання 78301, Україна, Івано-Франківська область, м.Снятин, вул.В.Коснятина, 81 На карті
послуги з організації харчування для учнів 5-11 класів ліцею пільгових категорій
Код ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування
Кількість 1 послуга
Період постачання до 30.06.2025
Місце постачання 78301, Україна, Івано-Франківська область, м.Снятин, вул.В.Коснятина, 81 На карті

Внесені зміни

    Номер: 9cff9086bfb0492b80e967afc4cdc3d0
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 03.10.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
Додаткова угода 2.PDF