• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Комплекс непередбачуваних робіт з відновлення ВРП 330 кВ на підстанції Рівненського РЦОМ з комплектацією необхідним обладнанням та матеріалами 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація

28 916 423.83 UAH з ПДВ
Номер: 3369378d86e04c58aef7341abd2bd9a4
Ідентифікатор договору: UA-2025-04-09-007283-a-c1
Замовник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕДС-ПІДСТАНЦІЯ»
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 01-223232-25
Дата підписання: 09.04.2025 00:00
Період дії договору: 09.04.2025 00:00 - 28.02.2026 00:00
Початкова сума договору: 29 514 895.54 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 4 919 149.26 UAH)
Сума договору: 28 916 423.83 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 4 819 403.97 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Комплекс непередбачуваних робіт з відновлення ВРП 330 кВ на підстанції Рівненського РЦОМ з комплектацією необхідним обладнанням та матеріалами 45453000-7 Капітальнийремонт і реставрація
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 робота
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 532d34330f15449faf845c9facc53dc5
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: керуючись статтями 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, пунктами 1 та 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII, підпунктами 1 та 4 пункту 19 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 року №1178, умовами Договору від 09.04.2025 року № 01-223232- 25 (далі – Договір)
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.06.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
7z
ДУ 1 до 01-223232-25.7z
p7s
sign.p7s
    Номер: d27cda72c37f4456bd1fb36de06d3e17
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись Цивільним кодексом України, підпунктом 4 пункту 19 Особливостей Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 30.09.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
zip
ДУ_№_2_01-223232-25 .zip
p7s
sign.p7s