-
Запит (ціни) пропозицій
-
КЕП
Багатофункціональний пристрій
Керуючись вимогами п.п.3 п. 19 Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 №1178, а також п. 3 ч.11.3 Договору №66 від 14.04.2025 року, на підставі листа від постачальника №2 від 15.04.2025 сторони дійшли згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору про наступне 1.Сторони домовились покращити якість предмета Договору за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
44 500.00
UAH без ПДВ
Номер:
b3896706abdd4669b1a007e8ca8f54cc
Ідентифікатор договору:
UA-2025-04-04-002490-a-a1
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДУБРОВИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
44153430
-
Контактна особа:
Іванна Перепелиця +380968705998 osvita.dubr@gmail.com
-
Адреса:
34100, Україна, Рівненська область, місто Дубровиця, вул. Поштова, буд. 11
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІНЬКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
3395906995
-
Адреса:
32200, Україна, Хмельницька область, Деражня, Володими ра СОЛОМЧУКА, будинок 1Б, квартира 51
Класифікатор ДК 021:2015:
30230000-0 Комп’ютерне обладнанняАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
БФП Epson EcoTank L3256 (C11CJ67414): 8 900.00000 UAH без ПДВ
Опис:
Керуючись вимогами п.п.3 п. 19 Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 №1178, а також п. 3 ч.11.3 Договору №66 від 14.04.2025 року, на підставі листа від постачальника №2 від 15.04.2025 сторони дійшли згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору про наступне 1.Сторони домовились покращити якість предмета Договору за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору:
66
Дата підписання:
14.04.2025 11:01
Період дії договору:
14.04.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору:
44 500.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
БФП Epson EcoTank L3256 (C11CJ67414)
Кількість
5 штука
Період постачання
до 30.04.2025
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
6491edcb9a7447a6a05d302b089ce191
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись вимогами підпункту 3 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178, а також пунктом 3 частини 11.3 Договору № 66 від 14.04.2025 року, на підставі листа від постачальника №2 від 15.04.2025 щодо покращення якості предмета закупівлі сторони дійшли згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору про наступне 1. Сторони домовились покращити якість предмета Договору за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
16.04.2025 15:14
Статус:
Опубліковано