-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з управління побутовими відходами (з поводження з побутовими відходами) (код за ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям)
“1.1.Викон надає посл–11,666 куб.м.) з упр. побут. відход, відпов якос згід з графік, у стр і на умов, перед цим Дог..” 2.Стор дійшл згод внес змін до Дог. та викл. п.6.2 та 6.3. розд. “Тариф та поряд опл послуг” Дог. в наст. ред.: на розм тверд побут відх. на поліг. та вив тверд побут відх та стан 11,666 м.куб.на рік, в т.ч.:” “6.3. Заг. варт посл на рік стан 2158,22 грн, в т.ч.ПДВ 359,70 грн.” 4.Угод набир чин. з мом її підпис., припиняються.
2 158.22
UAH з ПДВ
Номер:
0e9141ae710447aca0dea1c55b9c1c2e
Ідентифікатор договору:
UA-2025-04-08-011627-a-c1
Замовник:
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області
×
-
Код ЄДРПОУ:
38624322
-
Контактна особа:
Сергій Малиновський +380412423859 s.malinovskiy@dsns.gov.ua https://zt.dsns.gov.ua/
-
Адреса:
10006, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Героїв Пожежників, будинок 67-б
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО АНДРУШІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "КОМСЕРВІС"
×
-
Код ЄДРПОУ:
33967566
-
Адреса:
13401, Україна, Житомирська область, Бердичівський р-н місто Андрушівка пл.Шевченка Т.Г. будинок 7
Класифікатор ДК 021:2015:
90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Опис:
“1.1.Викон надає посл–11,666 куб.м.) з упр. побут. відход, відпов якос згід з графік, у стр і на умов, перед цим Дог..” 2.Стор дійшл згод внес змін до Дог. та викл. п.6.2 та 6.3. розд. “Тариф та поряд опл послуг” Дог. в наст. ред.: на розм тверд побут відх. на поліг. та вив тверд побут відх та стан 11,666 м.куб.на рік, в т.ч.:” “6.3. Заг. варт посл на рік стан 2158,22 грн, в т.ч.ПДВ 359,70 грн.” 4.Угод набир чин. з мом її підпис., припиняються.
Номер договору:
102
Дата підписання:
08.04.2025 15:39
Період дії договору:
08.04.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору:
5 180.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 863.33 UAH)
Сума договору:
2 158.22 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 359.70 UAH)
Оплачено:
2 158.22 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 359.70 UAH)
Причини розірвання договору:
3. Сторони підтверджують відсутність будь-яких невиконаних фінансових зобов’язань та не мають претензій одна до одної, пов’язаних з виконанням Договору.
4. Ця Угода набирає чинності з моменту її підписання. З моменту набрання чинності Додатковою угодою зобов'язання Сторін, що виникли на підставі Договору, припиняються. Сторони не вважають себе пов'язаними будь-якими правами та обов'язками, що виникли за Договором.
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з управління побутовими відходами (з поводження з побутовими відходами) (код за ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям)
Кількість
11.666 метр кубічний
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
13401, Україна, Житомирська область, м. Андрушівка, Бердичівський район, вул. Корольова, 3
На карті
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
5bcf27b830514b05913ffa515340cbe6
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
“1.1. Виконавець надає Лот 21 (місце надання послуги: м. Андрушівка, вул. Корольова,3 ; обсяг надання послуги – 11,666 куб. м.) послугу з управління побутовими відходами (з поводження з побутовими відходами) (код за ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям) (далі – «Послугу»), відповідної якості згідно з графіком, а споживач своєчасно оплачує її за встановленими тарифами за видами побутових відходів у строки і на умовах, передбачених цим договором.”.
2. Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору та викласти п. 6.2 та 6.3. розділу “Тариф та порядок оплати послуги” Договору в наступній редакції:
“6.2. Орієнтовний обсяг послуги розраховується виконавцем на підставі норм, затверджених рішенням “Про затвердження тарифів на розміщення твердих побутових відходів на полігоні та вивозу твердих побутових відходів” № 268 від 19 листопада 2024 року та становить 11,666 м.куб.на рік, в тому числі:”
“6.3. Загальна вартість послуги з урахуванням орієнтовного обсягу послуги, визначеного відповідно до законодавства, на рік становить 2 158,22 грн (дві тисячі сто п'ятдесят вісім гривень, 22 копійки), в тому числі ПДВ 359,70 грн.”
3. Сторони підтверджують відсутність будь-яких невиконаних фінансових зобов’язань та не мають претензій одна до одної, пов’язаних з виконанням Договору.
4. Ця Угода набирає чинності з моменту її підписання. З моменту набрання чинності Додатковою угодою зобов'язання Сторін, що виникли на підставі Договору, припиняються. Сторони не вважають себе пов'язаними будь-якими правами та обов'язками, що виникли за Договором.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
09.09.2025 13:58
Статус:
Опубліковано