-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Роботи з виготовлення проєктно-кошторисної документації "Капітальний ремонт теплових мереж (вул. Соборна, вул. Красінських, вул. Шкільна) Дунаєвецької міської територіальної громади в м. Дунаївці"
142 400.00
UAH без ПДВ
Номер:
9dfb908fa9554972af37fef64f376d35
Ідентифікатор договору:
UA-2025-04-07-007818-a-c1
Замовник:
Комунальне підприємство "Міськводоканал" Дунаєвецької міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
32013356
-
Контактна особа:
Владислав Васільєв +380682142435 vodokanal37813@gmail.com
-
Адреса:
32400, Україна, Хмельницька область, Кам'янець-Подільський р-н місто Дунаївці, вул.Соборна будинок 15
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСПЕЦ ІНЖИНІРИНГ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
43768384
-
Адреса:
29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький(з), вул.Сковороди будинок 30
Класифікатор ДК 021:2015:
71320000-7 Послуги з інженерного проектуванняАналіз за цим CPV
Номер договору:
2025/02-02
Дата підписання:
04.04.2025 13:15
Період дії договору:
04.04.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору:
142 400.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
142 400.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Роботи з виготовлення проєктно-кошторисної документації "Капітальний ремонт теплових мереж (вул. Соборна, вул. Красінських, вул. Шкільна) Дунаєвецької міської територіальної громади в м. Дунаївці"
Кількість
1 робота
Період постачання
до 10.07.2025
Роботи з виготовлення проєктно-кошторисної документації "Капітальний ремонт теплових мереж (вул. Соборна, вул. Красінських, вул. Шкільна) Дунаєвецької міської територіальної громади в м. Дунаївці"
Кількість
1 робота
Період постачання
до 10.07.2025
Роботи з виготовлення проєктно-кошторисної документації "Капітальний ремонт теплових мереж (вул. Соборна, вул. Красінських, вул. Шкільна) Дунаєвецької міської територіальної громади в м. Дунаївці"
Кількість
1 робота
Період постачання
до 10.07.2025
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
11a713529aa34b5981538df94af90c45
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Внесено зміни до пункту 4.4 договору в частині строку виконання робіт.
Продовжено строк виконання робіт до 10.07.2025 у зв’язку з виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин — необхідністю доопрацювання окремих технічних рішень за зауваженнями експертизи під час фіналізації проєктної документації.
Зміни здійснено відповідно до пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зміна не призводить до збільшення суми договору.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
30.06.2025 16:45
Статус:
Опубліковано