• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП

ДК 021:2015 код 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісла офісні, пластикові, екошкіра, 500мм)

85 500.00 UAH без ПДВ
Номер: d0864685807f41b890343a3ea8a13583
Ідентифікатор договору: UA-2025-04-02-004482-a-c1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ФОП Павлова Юлія Володимирівна
Класифікатор ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до нихАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Крісло офісне AMF (029632) пластикове, екошкіра, 480 мм: 2 850.00000 UAH без ПДВ
Номер договору: 291/25
Дата підписання: 10.04.2025 14:45
Період дії договору: 10.04.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 85 500.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 85 500.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Крісло офісне AMF (029632) пластикове, екошкіра, 480 мм
Код ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Кількість 30 штука
Період постачання до 19.05.2025
Місце постачання 49102, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Ближня, 31 На карті

Внесені зміни

    Номер: ec238ebdde6149c7ae1d8b2ca844a8b2
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: постачальник зобов'язаний поставити товар не пізніше 19 травня 2025 року
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.04.2025 14:29
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 1.pdf
p7s
sign.p7s