• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуга з розробки проєктної документації (стадія РП) по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень в Підгірцівському ліцеї Козинської селищної ради за адресою: с. Підгірці, вул. Васильківська 39/1, Обухівського району, Київської області» (Код ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)

193 998.79 UAH без ПДВ
Номер: 6a638ca58f6f4ad3afb03f07146ca688
Ідентифікатор договору: UA-2025-04-04-007914-a-a1
Замовник: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Козинської селищної ради
Постачальник: ФОП Петренко Аркадій Юрійович
Класифікатор ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робітАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Послуга з розробки проєктної документації (стадія РП) по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень в Підгірцівському ліцеї Козинської селищної ради за адресою: с. Підгірці, вул. Васильківська 39/1, Обухівського району, Київської області»: 193 998.79000 UAH без ПДВ
Номер договору: 115
Дата підписання: 01.04.2025 00:00
Період дії договору: 01.04.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 193 998.79 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуга з розробки проєктної документації (стадія РП) по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень в Підгірцівському ліцеї Козинської селищної ради за адресою: с. Підгірці, вул. Васильківська 39/1, Обухівського району, Київської області»
Код ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Кількість 1 робота
Період постачання до 15.05.2025
Місце постачання 08713, Україна, Київська область, с. Великі Дмитровичі, вул. Шевченка, буд. 2 На карті

Внесені зміни

    Номер: 9166f66549e44204842fe71eba0fc0b7
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг
    Номер додаткової угоди: 1/141
    Дата внесення змін до договору: 01.05.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод уг 1 141.pdf
docx
приміщення підгірці ліцей Повідомлення про внесення змін.doc...