-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Інженерні та будівельні роботи
80 687.06
UAH з ПДВ
Номер:
7f595b49e18040b38045e38f1c4cb131
Ідентифікатор договору:
UA-2025-04-04-008302-a-c1
Замовник:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "УПРАВЛІННЯ БУДИНКОМ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
20124750
-
Контактна особа:
Ірина Міщук +380332778270 promtender20@gmail.com
-
Адреса:
43027, Україна, Волинська область, місто Луцьк, МАЙДАН КИЇВСЬКИЙ, будинок 9
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
30659358
-
Адреса:
45603, Україна, Волинська область, село Струмівка, Луцький р-н село Струмівка ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА будинок 4
Класифікатор ДК 021:2015:
45220000-5 Інженерні та будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
55
Дата підписання:
04.04.2025 14:11
Період дії договору:
04.04.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору:
92 809.87 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 15 468.31 UAH)
Сума договору:
80 687.06 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 13 447.84 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з поточного ремонту по облаштуванню елементів доступності (пандус) та забезпечення доступності для маломобільних груп населення
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.05.2025
Оплати
Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
КУ "Управління будинком ВОР"
IBAN:UA768201720344390001000032782
ТОВ "ШИНАКА-УКРАЇНА"
IBAN:UA873005280000026007000038185
Сума
80687.06 UAH
Статус
Оплачений
08.05.2025 12:03
Док-ти
0
Внесені зміни
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Постанова)
Номер:
8d9e37bd08764d16b2aff4703286279a
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1.Внести зміни в підпункт 1.1. пункту 1. Договору від 04.04.2025 № 55 та викласти в наступній редакції:«1.1.Замовник доручає, а Виконавець в порядку і на умовах, визначених Договором, зобов’язується надати послуги з поточного ремонту по предмету закупівлі: «Послуги з поточного ремонту по облаштуванню елементів доступності (пандус) та забезпечення доступності для маломобільних груп населення в будинку Волинської обласної ради за адресою: Київський майдан,9, м.Луцьк, Волинської області, за кодом ДК 021:2015 –45220000-5 Інженерні та будівельні роботи, надалі – послуга (поточний ремонт) послуга з поточного ремонту».
2.На підставі підпункту 5 пункту 19 Особливостей, підпункту 3.3. пункту 3 Договору Сторони дійшли згоди зменшити загальну вартість Договору від 04.04.2025 № 55 і, відповідно Додатки до Договору.
3.З огляду на зменшення суми за Договором щодо якого Сторони дійшли згоди підпункт 3.1. пункту 3 «Ціна Договору» викласти в такий редакції:
«3.1. Сума Договору становить: 80 687,06 грн (вісімдесят тисяч шістсот вісімдесят сім грн. 06 коп.) з ПДВ, відповідно до договірної ціни».
4.Усі інші умови Договору від 04.04.2025 № 55, не обумовлені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують за ними свої зобов’язання.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
01.05.2025 10:31
Статус:
Опубліковано