-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Спеціалізоване транспортне обслуговування та забезпечення спеціалізованим автотранспортом закладів охорони здоров’я, що засновані на комунальній власності територіальної громади міста Києва
265 474.14
UAH без ПДВ
Номер:
40c15a8ca7864914957fd9ee8ce2def6
Ідентифікатор договору:
UA-2025-04-03-005868-a-b1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР СПОРТИВНОЇ МЕДИЦИНИ МІСТА КИЄВА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
39072140
-
Контактна особа:
Манойло Тетяна Миколаївна 380999119769 kcsm2016@ukr.net
-
Адреса:
01033, Україна, м. Київ, ВУЛИЦЯ ТАРАСІВСЬКА, будинок 6
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
КО "Київмедспецтранс"
×
-
Код ЄДРПОУ:
01993807
-
Адреса:
04073, Україна, м. Київ, Куренівська, 16В
Класифікатор ДК 021:2015:
60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирівАналіз за цим CPV
Номер договору:
133/1
Дата підписання:
01.04.2025 10:00
Період дії договору:
01.04.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Початкова сума договору:
605 952.30 UAH без ПДВ
Сума договору:
265 474.14 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Спеціалізоване транспортне обслуговування та забезпечення спеціалізованим автотранспортом закладів охорони здоров’я, що засновані на комунальній власності територіальної громади міста Києва
Кількість
880 година
Період постачання
01.04.2025 - 31.12.2025
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
e5fde34b2a8e4971b1fcd311ebcf456e
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
26.05.2025 12:00
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
f3d0b5af7d854b1ea7dfdfe70376a899
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
01.07.2025 17:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
108aa602c4564a7eb993c3c6a7cf51f5
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
12.08.2025 14:00
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
254addc037e8490aa2a0358ac9fe96c0
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони погодили в преамбулі, розділах Договору слова: Комунальне некомерційне підприємство «Центр спортивної медицини міста Києва» замінити словами: Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня № 18» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у відповідних відмітках.
Первісний Замовник передає в повному обсязі свої зобов’язання за Договором, а Новий Замовник приймає ці зобов’язання у повному обсязі та зобов’язується їх виконати належним чином, в тому числі вимоги Виконавця, що не виконані Первісним Замовником на момент укладання даної угоди.
Сторони визнають, що згідно Додаткової угоди № 3 від 12.08.2025 р. до Договору від 01.04.2025 р. № 133/1, повні зобов’язання Сторін становили: 599 847,60 грн. (П’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч вісімсот сорок сім гривень 60 копійок), без ПДВ.
Первісному Замовнику в період квітень-липень 2025 р. надано послуги на загальну суму 265 474,14 грн. (Двісті шістдесят п’ять тисяч чотириста сімдесят чотири гривні 14 копійок) без ПДВ.
Заборгованості Первісний Замовник за надані послуги перед Виконавцем не має.
Невиконана частина зобов’язань по Договору, що передається Новому Замовнику, становить: 334 373,46 грн. (Триста тридцять чотири тисячі триста сімдесят три гривні 46 копійок) без ПДВ (Додаток 1 до Додаткової угоди № 4 від _______2025р. до Договору № 133/1 від 01.04.2025 року).
Заборгованість Нового Замовника станом на 01 жовтня 2025 р. згідно акту звірки, що додається, становить: 132 226,98 грн. (Сто тридцять дві тисячі двісті двадцять шість гривень 98 копійок) в тому числі ПДВ – 0,00 грн.
Сторони домовились викласти Додаток № 1 до Договору від 01.04.2025 р. № 133/1 в новій редакції.
Номер додаткової угоди:
4
Дата внесення змін до договору:
20.10.2025 10:00
Статус:
Опубліковано