-
Запит (ціни) пропозицій
-
КЕП
Багатофункціональні пристрої
110 340.00
UAH з ПДВ
Номер:
498331b326484aeba7aaa0834827e16e
Ідентифікатор договору:
UA-2025-03-19-013142-a-b2
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
01984228
-
Контактна особа:
Станович Маряна Андріївна 380324753061 maranastanovic100@gmail.com https://tml.org.ua
-
Адреса:
82200, Україна, Львівська область, Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТДВ "ІБФ ЛДС"
×
-
Код ЄДРПОУ:
22906244
-
Адреса:
01024, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Євгена Чикаленка, 41
Класифікатор ДК 021:2015:
30230000-0 Комп’ютерне обладнанняАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
БФП HP LaserJet Pro 4103dw (2Z627A): 18 390.00000 UAH з ПДВ
Номер договору:
213
Дата підписання:
03.04.2025 00:00
Період дії договору:
03.04.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору:
110 340.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 18 390.00 UAH)
Оплачено:
110 340.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 18 390.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
БФП HP LaserJet Pro 4103dw (2Z627A)
Кількість
6 штука
Період постачання
до 30.04.2025
Місце постачання
82200 , Україна, Львівська область, Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62
На карті
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
47f681131e8b42b0ae7674ec8e279f3b
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись підпунктом 3 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), «покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» згідно пп. 3 п 11.7 розділу ХI ІНШІ УМОВИ Договору № 213 від 03.04. 2025 року, Сторони погодились внести зміни до Договору в частині джерел фінансування. Сума договору після внесення змін - 110 340,00 грн. (сто десять тисяч триста сорок гривень 00
копійок), в тому числі ПДВ - 18 390,00 грн. (вісімнадцять тисяч триста дев'яносто гривень 00 копійок), в тому числі кошти місцевого бюджету - 110340, 00 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 6 штук.
Номер додаткової угоди:
1/255
Дата внесення змін до договору:
29.04.2025 00:00
Статус:
Опубліковано