• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП

Багатофункціональні пристрої

110 340.00 UAH з ПДВ
Номер: 498331b326484aeba7aaa0834827e16e
Ідентифікатор договору: UA-2025-03-19-013142-a-b2
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТДВ "ІБФ ЛДС"
Класифікатор ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнанняАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: БФП HP LaserJet Pro 4103dw (2Z627A): 18 390.00000 UAH з ПДВ
Номер договору: 213
Дата підписання: 03.04.2025 00:00
Період дії договору: 03.04.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 110 340.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 18 390.00 UAH)
Оплачено: 110 340.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 18 390.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
БФП HP LaserJet Pro 4103dw (2Z627A)
Код ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Кількість 6 штука
Період постачання до 30.04.2025
Місце постачання 82200 , Україна, Львівська область, Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62 На карті

Внесені зміни

    Номер: 47f681131e8b42b0ae7674ec8e279f3b
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись підпунктом 3 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), «покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» згідно пп. 3 п 11.7 розділу ХI ІНШІ УМОВИ Договору № 213 від 03.04. 2025 року, Сторони погодились внести зміни до Договору в частині джерел фінансування. Сума договору після внесення змін - 110 340,00 грн. (сто десять тисяч триста сорок гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ - 18 390,00 грн. (вісімнадцять тисяч триста дев'яносто гривень 00 копійок), в тому числі кошти місцевого бюджету - 110340, 00 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 6 штук.
    Номер додаткової угоди: 1/255
    Дата внесення змін до договору: 29.04.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод угода 1 255 до договору 213.pdf
p7s
sign.p7s