• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з організації харчування – (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)) – 55520000-1 Кейтерингові послуги).

2 796 301.50 UAH без ПДВ
Номер: ec37597ee20d4dee903dff33bc43116c
Ідентифікатор договору: UA-2025-03-31-000846-a-c1
Замовник: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СМІЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Вікова категорія від 1 до 4 років: 78.60000 UAH без ПДВ
Вікова категорія від 4 до 6 (7) років.: 100.50000 UAH без ПДВ
Номер договору: 99
Дата підписання: 31.03.2025 09:31
Період дії договору: 31.03.2025 00:00 - 31.05.2025 00:00
Початкова сума договору: 3 027 807.90 UAH без ПДВ
Сума договору: 2 796 301.50 UAH без ПДВ
Оплачено: 2 796 301.50 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Вікова категорія від 1 до 4 років
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 11340 день
Період постачання до 31.05.2025
Місце постачання 20700, Україна, Черкаська область, м.Сміла, вул. Перемоги, б. 18 ; вул. Соборна,107 (підпорядковані заклади освіти) На карті
Вікова категорія від 4 до 6 (7) років.
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 18955 день
Період постачання до 31.05.2025
Місце постачання 20700, Україна, Черкаська область, м.Сміла, вул. Перемоги, б. 18 ; вул. Соборна,107 (підпорядковані заклади освіти) На карті

Внесені зміни

    Номер: 8936573a06694d81b2ed0df06ff7fd49
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись підпунктом 3 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), «покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України згідно Договору № 99 від 31.03.2025, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. У зв’язку з технічною помилкою завантажено чернетку примірного чотирижневого меню на весняний період (Додаток № 3 до Договору) та викласти в редакції цієї додаткової угоди (додається).
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 31.03.2025 16:04
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №1.pdf
pdf
Додаток №3 до Договору.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 4045b760968d49128d032dbc9ca8ceac
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), «продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, та з урахуванням проведення відкритих торгів (з особливостями), які унеможливлюють виконання зобов'язань згідно з пунктом 13.2. Договору від 31.03.2025 № 99, уклали цю Додаткову угоду про таке: 1. Сторони домовились продовжити строк дії Договору № 99 від 31.03.2025 року (далі — Договір) та виконання зобов’язань щодо надання послуг, а також викласти пункти 5.1. та 12.1. Договору в новій редакції: «5.1. Строк надання послуг: до 31.05.2025 р».
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 30.04.2025 11:25
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №2.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 0933b6efeaeb4b049450a89782287bdd
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись підпунктом 1 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості), «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника» згідно з пунктом 13.2. Договору № 99 від 31.03.2025 та частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, уклали цю Додаткову угоду про таке: 1. Сторони домовились зменшити кількість послуг в Договорі вікової категорії від 1 до 4 років на 874 д/днів, після змін складає:11340 д/днів; вікової категорії від 4 до 6 (7) років на 1620 д/дня після змін складає: 18955 д/днів. Зменшити суму договору на 231 506,40 грн після зменшення сума договору становить 2 796 301,50 грн.
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 28.05.2025 16:21
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №3.pdf
p7s
sign.p7s