-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
ДК 021:2015 код 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Сторони домовились зменшити загальну вартість Договору на 52,00 грн. (п’ятдесят дві грн 00 копійок) та відповідно викласти в новій редакції Додаток 1 до Договору.
8 930.00
UAH без ПДВ
Номер:
2945d053f5384575bac74cd3dc1705ad
Ідентифікатор договору:
UA-2025-03-28-009803-a-a1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "П'ятихатська центральна міська лікарня" П'ятихатської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
01989088
-
Контактна особа:
Олена Попова +380985947589 popovaw1988@ukr.net
-
Адреса:
52100, Україна, Дніпропетровська область, П'ятихатський район, місто П'ятихатки,, Вул. Свободи, б. 13
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ШЕВЧЕНКО ЛАРИСА ОЛЕГІВНА
×
-
Код ЄДРПОУ:
2653716569
-
Адреса:
52100, Україна, Дніпропетровська область, П'ятихатський р-н місто П'ятихатки ВУЛ. ГОГОЛЯ будинок 95
Класифікатор ДК 021:2015:
15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські виробиАналіз за цим CPV
Опис:
Сторони домовились зменшити загальну вартість Договору на 52,00 грн. (п’ятдесят дві грн 00 копійок) та відповідно викласти в новій редакції Додаток 1 до Договору.
Номер договору:
79
Дата підписання:
28.03.2025 15:15
Період дії договору:
28.03.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору:
11 045.00 UAH без ПДВ
Сума договору:
8 930.00 UAH без ПДВ
Документи
Документів не завантажено.
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Хліб «Селянський» подовий, нарізаний скибками, 550г
Кількість
380 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
e8e382dd4a524ac889531889012e57fd
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись Постановою № 1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) згідно п.19 пп.1. - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, та керуючись п.2.4. (Ціна договору) Договору № 79 від 28.03.2025 р. (далі - Договір), дійшли згоди та уклали дану Додаткову угоду про наступне:
1. Сторони домовились зменшити загальну вартість Договору на 52,00 грн. (п’ятдесят дві грн 00 копійок) та відповідно викласти в новій редакції Додаток 1 до Договору.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
25.04.2025 13:49
Статус:
Опубліковано