-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Забезпечення функціонування реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України,72310000-1, послуги з обробки даних, ДК 021:2015
У зв`язку із відсутністю технічної можливості зазначити у цьому електронному полі весь перелік внесених змін до Договору, Замовником оприлюдненно "Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю", яке містить перелік змін, що внесені до істотних умов договору.
78 875 820.90
UAH з ПДВ
Номер:
957e223c4f3b4de1b3cf511ec5a491e1
Ідентифікатор договору:
UA-2025-03-25-005015-a-c1
Замовник:
Міністерство юстиції України
×
-
Код ЄДРПОУ:
00015622
-
Контактна особа:
Олена Пітулько +380442711742 tenderminjust@gmail.com
-
Адреса:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 13
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
39787008
-
Адреса:
04053, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ БУЛЬВАРНО-КУДРЯВСЬКА будинок 4
Класифікатор ДК 021:2015:
72310000-1 Послуги з обробки данихАналіз за цим CPV
Опис:
У зв`язку із відсутністю технічної можливості зазначити у цьому електронному полі весь перелік внесених змін до Договору, Замовником оприлюдненно "Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю", яке містить перелік змін, що внесені до істотних умов договору.
Номер договору:
352
Дата підписання:
24.03.2025 14:00
Період дії договору:
24.03.2025 00:00 - 30.04.2025 00:00
Початкова сума договору:
92 807 991.36 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 15 467 998.56 UAH)
Сума договору:
78 875 820.90 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 13 145 970.15 UAH)
Оплачено:
78 875 820.90 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 13 145 970.15 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Забезпечення функціонування реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України
Кількість
1 послуга
Період постачання
01.01.2025 - 31.03.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
c24b969716084b048dba94f95d9d2f4a
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
керуючись вимогами Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового
режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), уклали цю Додаткову угоду № 1 (далі – Угода) до Договору № 352 про закупівлю послуг із забезпечення функціонування реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України від 24 березня 2025 року (далі – Договір) про таке:
1. Сторони, керуючись пунктами 3.3, 7.1.4, 7.3.4, а також пунктом 14.11 Договору, на підставі підпункту 1 пункту 19 Особливостей, дійшли взаємної згоди щодо наступного:
1.1. Пункт 3.1 Договору викласти у новій редакції: «3.1. Загальна ціна Договору становить 78 875 820,90 грн (сімдесят вісім мільйонів вісімсот сімдесят п'ять тисяч вісімсот двадцять гривень 90 копійок), в тому числі ПДВ – 13 145 970,15 грн (тринадцять мільйонів сто сорок п'ять тисяч дев'ятсот сімдесят гривень 15 копійок), відповідно до Специфікації обсягу та переліку послуг із забезпечення функціонування реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України, 72310000-1, послуг з обробки даних, ДК 021:2015 (з 01.01.2025 по 31.03.2025) (Додаток № 1 до Договору, що становить його невід’ємну частину) та яка формується із розрахунку:
- вартості Послуг за період з 01.01.2025 по 31.01.2025 – у розмірі 17 185 826,46 грн, у тому числі ПДВ 2 864 304,41 грн;
- вартості Послуг за період з 01.02.2025 по 28.02.2025 – у розмірі
30 753 997,32 грн, у тому числі ПДВ 5 125 666,22 грн;
- вартості Послуг за період з 01.03.2025 по 31.03.2025 – у розмірі 30 935 997,12 грн, у тому числі ПДВ 5 155 999,52 грн».
1.2. Викласти Додаток № 1 до Договору «Специфікація обсягу та переліку послуг із забезпечення функціонування реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України, 72310000-1, послуг з обробки даних, ДК 021:2015 (з 01.01.2025 по 31.03.2025)» у новій редакції, що додається та є невід’ємною частиною Договору.
1.3. Викласти Додаток № 2 до Договору «Калькуляція вартості послуг із забезпечення функціонування реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України, 72310000-1, послуг з обробки даних, ДК 021:2015 (з 01.01.2025 по 31.03.2025)» у новій редакції, що додається та є невід’ємною частиною Договору.
2. Інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують за ними свої зобов’язання.
3. Ця Угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін і є невід’ємною частиною Договору.
4. Ця Угода укладається при повному розумінні Сторонами її умов та термінології українською мовою і підписується у двох автентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу – по одному для кожної із Сторін.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
29.04.2025 15:00
Статус:
Опубліковано