-
Запит (ціни) пропозицій
-
КЕП
Придбання продуктів харчування для вихованців закладів дошкільної освіти Коростенської міської територіальної громади у 2025 рік (крохмаль картопляний)
1. Загальну суму Договору про закупівлю товару №30 від 26.03.2025 року. в розмірі - 52500,00 грн. (П’ятдесят дві тисячі п’ятсот гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ 8750,00 грн. зменшити на 21000,00 грн. 3. Кількість товару «Крохмаль картопляний» - 500 кг. зменшити на 200 кг.,
31 500.00
UAH з ПДВ
Номер:
4a18ae55d5a2472bb1b01fd4ebdee13d
Ідентифікатор договору:
UA-2025-03-20-000577-a-c1
Замовник:
Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
02143212
-
Контактна особа:
Євгенія Білоцька +380414296283, +380414296283 osvita-kor.tender@ukr.net http://osvita-kor.at.ua/index/derzhavni_zakupivlv/0-17
-
Адреса:
11501, Україна, Житомирська область, Коростенський район, м. Коростень, вул. Грушевського, 66 Г
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ " "КРАЇНА ВІЛЬНИХ""
×
-
Код ЄДРПОУ:
45122822
-
Адреса:
21011, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, місто Вінниця, вулиця Гонти, будинок 96А
Класифікатор ДК 021:2015:
15620000-0 Крохмалі та крохмалепродуктиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Крохмаль картопляний, ДСТУ 4286, 1 кг: 87.50000 UAH з ПДВ
Опис:
1. Загальну суму Договору про закупівлю товару №30 від 26.03.2025 року. в розмірі - 52500,00 грн. (П’ятдесят дві тисячі п’ятсот гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ 8750,00 грн. зменшити на 21000,00 грн.
3. Кількість товару «Крохмаль картопляний» - 500 кг. зменшити на 200 кг.,
Номер договору:
30
Дата підписання:
26.03.2025 13:38
Період дії договору:
26.03.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору:
52 500.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.00 UAH)
Сума договору:
31 500.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 5 250.00 UAH)
Оплачено:
31 500.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 5 250.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Крохмаль картопляний, ДСТУ 4286, 1 кг
Кількість
300 кілограм
Період постачання
до 30.06.2025
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
494543c8dd024e129b239e382c7cf311
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
1. Загальну суму Договору про закупівлю товару №30 від 26.03.2025 року. (надалі -Договір) ДК 021:2015:15620000-0 Крохмалі та крохмалепродукти Придбання продуктів харчування для вихованців закладів дошкільної освіти Коростенської міської територіальної громади у 2025 році (Крохмаль картопляний) в розмірі - 52500,00 грн. (П’ятдесят дві тисячі п’ятсот гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ 8750,00 грн. (вісім тисяч сімсот п’ятдесят гривень 00 копійок) зменшити на 21000,00 грн. (Двадцять одна тисяча гривень 00 копійок).
2. Пункт 3.1 Договору викласти в наступній редакції: «Ціна Договору 31500,00 грн. (Тридцять одна тисяча п’ятсот гривень копійки), в т.ч. ПДВ..
3. Кількість товару «Крохмаль картопляний» - 500 кг. зменшити на 200 кг., виклавши графу З пункту 1.7 Договору в новій редакції: «Крохмаль картопляний» - кількість товару 300 кг.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
04.08.2025 10:05
Статус:
Опубліковано