• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Виконання проєктної документації по об’єкту: «Реконструкція частини приміщень будівлі 2Х-5 КП "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова" ДОР" за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро»

1 120 163.00 UAH без ПДВ
Номер: 51f2865ed39f44cf8d5b4d5cec854d58
Ідентифікатор договору: UA-2025-03-21-007956-a-b1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТРЕЙДІНГ АССОШІЕЙШН АІМДЖИ»
Класифікатор ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектуванняАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Виконання проєктної документації по об’єкту: «Реконструкція частини приміщень будівлі 2Х-5 КП "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова" ДОР" за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро»: 1 120 163.00000 UAH без ПДВ
Номер договору: ВПР-6
Дата підписання: 20.03.2025 00:00
Період дії договору: 20.03.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 1 120 163.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Виконання проєктної документації по об’єкту: «Реконструкція частини приміщень будівлі 2Х-5 КП "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова" ДОР" за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро»
Код ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування
Кількість 1 робота
Період постачання 20.03.2025 - 01.09.2025
Місце постачання 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 На карті

Внесені зміни

    Номер: b3e0844760b546b4b5578ce123e2ba87
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Враховуючи лист ТОВ «ТРЕЙДІНГ АССОШІЕЙШН АІМДЖИ» від 11.06.2025 № 2/1106 щодо продовження строку виконання робіт за договором у зв’язку із затримкою отримання необхідних для їх завершення деяких вихідних даних (зокрема, медичного завдання та технічних характеристик медичного обладнання, що буде встановлене в приміщенні після реконструкції, місць його підключення до існуючих мереж і комунікацій, узгодження остаточного варіанта системи кондиціонування), Сторони відповідно до розділів 3 та 6 договору домовились продовжити строк виконання робіт за договором до 01.08.2025 року (включно) та пункт 5.1 розділу 5 договору викласти в такій редакції: «5.1. Строк виконання робіт (з урахуванням часу на узгодження із Замовником проєктних рішень та проходження експертизи) – до 01.08.2025 року (включно).».
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 27.06.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
docx
ВИПР ДУ-1_Продовж_ВПр дог ТААімджи =1 120 163 ПКД Рек приміщ...
p7s
sign.p7s
    Номер: 1e77e7d09bbc4edab0fe1a8e26b6e197
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Під час проведення процедури Закупівлі з використанням електронної системи закупівель встановлено такі порушення: при проведенні процедури оприлюднення додаткової угоди ДУ №1 від 27.06.2025 року до договору №ВПР-6 від 20.03.2025 року, що є невід’ємною частиною цього договору, що встановлено вимогами законодавства у сфері публічних закупівель, виникла технічна помилка, в результаті якої при оприлюднені додаткової угоди до цього договору про закупівлю помилково завантажено додаткову угоду ДУ №1 від 27.06.2025 року у форматі для машинного зчитування (файл з розширенням «.docx»), зміст та вигляд якого відповідає оригіналу відповідного документу та згідно якого виготовлена скан-копія документу з підписами та печатками Сторін у форматі з розширенням «.pdf». Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі можливо усунути чи виправити тільки технічним способом, а саме: шляхом оприлюднення цього документу через використання функції електронного майданчику «коригування договору з можливістю внесення додаткової угоди до договору» процедури закупівлі.
    Номер додаткової угоди: 1.
    Дата внесення змін до договору: 27.06.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №1до дог №ВПР-6 від 20.03.2025.pdf
pdf
ПРОТОКОЛ_ Оприлюднення ДУ в систему_ДУ на ПКД_2Х-5 (гуртожит...
p7s
sign.p7s
    Номер: 9d4e052678834358add1afc59c00d9e1
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Враховуючи лист ТОВ «ТРЕЙДІНГ АССОШІЕЙШН АІМДЖИ» від 29.07.2025 №1/2909 щодо продовження строку виконання робіт за договором у зв’язку з проходженням експертизи проєктно-кошторисної документації в експертній організації ДП «Жилком» за договором від 21.07.2025 №501-Е-25, та з огляду на те, що строк проходження експертизи проєкту становить 30 (тридцять) календарних днів, Сторони відповідно до розділів 3 та 6 договору домовилися продовжити строк виконання робіт за договором до 01.09.2025 року (включно) та пункт 5.1 розділу 5 договору викласти в такій редакції: «5.1. Строк виконання робіт (з урахуванням часу на узгодження із Замовником проєктних рішень та проходження експертизи) – до 01.09.2025 року (включно).».
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 01.08.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано