-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Виконання проєктної документації по об’єкту: «Реконструкція частини приміщень будівлі 2Х-5 КП "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова" ДОР" за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро»
1 120 163.00
UAH без ПДВ
Номер:
51f2865ed39f44cf8d5b4d5cec854d58
Ідентифікатор договору:
UA-2025-03-21-007956-a-b1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
01985423
-
Контактна особа:
Григор'єва Алла Дмитрівна 380631106084 grigorievaad1959@gmail.com http://www.m.mechnikova.com
-
Адреса:
49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТРЕЙДІНГ АССОШІЕЙШН АІМДЖИ»
×
-
Код ЄДРПОУ:
39839464
-
Адреса:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Д. Яворницького, буд. 41-В
Класифікатор ДК 021:2015:
71320000-7 Послуги з інженерного проектуванняАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Виконання проєктної документації по об’єкту: «Реконструкція частини приміщень будівлі 2Х-5 КП "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова" ДОР" за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро»: 1 120 163.00000 UAH без ПДВ
Номер договору:
ВПР-6
Дата підписання:
20.03.2025 00:00
Період дії договору:
20.03.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору:
1 120 163.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Виконання проєктної документації по об’єкту: «Реконструкція частини приміщень будівлі 2Х-5 КП "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова" ДОР" за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро»
Кількість
1 робота
Період постачання
20.03.2025 - 01.09.2025
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
b3e0844760b546b4b5578ce123e2ba87
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Враховуючи лист ТОВ «ТРЕЙДІНГ АССОШІЕЙШН АІМДЖИ» від 11.06.2025 № 2/1106 щодо продовження строку виконання робіт за договором у зв’язку із затримкою отримання необхідних для їх завершення деяких вихідних даних (зокрема, медичного завдання та технічних характеристик медичного обладнання, що буде встановлене в приміщенні після реконструкції, місць його підключення до існуючих мереж і комунікацій, узгодження остаточного варіанта системи кондиціонування), Сторони відповідно до розділів 3 та 6 договору домовились продовжити строк виконання робіт за договором до 01.08.2025 року (включно) та пункт 5.1 розділу 5 договору викласти в такій редакції: «5.1. Строк виконання робіт (з урахуванням часу на узгодження із Замовником проєктних рішень та проходження експертизи) – до 01.08.2025 року (включно).».
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
27.06.2025 00:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
1e77e7d09bbc4edab0fe1a8e26b6e197
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Під час проведення процедури Закупівлі з використанням електронної системи закупівель встановлено такі порушення: при проведенні процедури оприлюднення додаткової угоди ДУ №1 від 27.06.2025 року до договору №ВПР-6 від 20.03.2025 року, що є невід’ємною частиною цього договору, що встановлено вимогами законодавства у сфері публічних закупівель, виникла технічна помилка, в результаті якої при оприлюднені додаткової угоди до цього договору про закупівлю помилково завантажено додаткову угоду ДУ №1 від 27.06.2025 року у форматі для машинного зчитування (файл з розширенням «.docx»), зміст та вигляд якого відповідає оригіналу відповідного документу та згідно якого виготовлена скан-копія документу з підписами та печатками Сторін у форматі з розширенням «.pdf». Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі можливо усунути чи виправити тільки технічним способом, а саме: шляхом оприлюднення цього документу через використання функції електронного майданчику «коригування договору з можливістю внесення додаткової угоди до договору» процедури закупівлі.
Номер додаткової угоди:
1.
Дата внесення змін до договору:
27.06.2025 00:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
9d4e052678834358add1afc59c00d9e1
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Враховуючи лист ТОВ «ТРЕЙДІНГ АССОШІЕЙШН АІМДЖИ» від 29.07.2025 №1/2909 щодо продовження строку виконання робіт за договором у зв’язку з проходженням експертизи проєктно-кошторисної документації в експертній організації ДП «Жилком» за договором від 21.07.2025 №501-Е-25, та з огляду на те, що строк проходження експертизи проєкту становить 30 (тридцять) календарних днів, Сторони відповідно до розділів 3 та 6 договору домовилися продовжити строк виконання робіт за договором до 01.09.2025 року (включно) та пункт 5.1 розділу 5 договору викласти в такій редакції: «5.1. Строк виконання робіт (з урахуванням часу на узгодження із Замовником проєктних рішень та проходження експертизи) – до 01.09.2025 року (включно).».
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
01.08.2025 00:00
Статус:
Опубліковано