-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Технічний нагляд та контроль за виконанням робіт (ДК 021:2015 (CPV) -71247000-1 Нагляд за будівельними роботами) по об’єкту:"Капітальний ремонт/заміна вікон (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) у житловому будинку за адресою просп. Володимира Івасюка, 9 (п.3) в Оболонському районі м. Києва "
Сторони дійшли згоди доповнити розділ 4 "Права та обов'язки сторін" Договору виконання робіт з технічного нагляду новими пунктами 4.7, 4.8, 4.9.
5 250.37
UAH без ПДВ
Номер:
c1a8055211ef4392bfdd9d8ffafbf80c
Ідентифікатор договору:
UA-2025-03-18-011220-a-a1
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
×
-
Код ЄДРПОУ:
37445395
-
Контактна особа:
Оксана Захарченко +380444267203 oksana.zakharchenko@kyivcity.gov.ua https://obolon.kyivcity.gov.ua/
-
Адреса:
04205, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Лук’яненка Левка, будинок 16
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ГРИГОРЧУК СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
3054306177
-
Адреса:
03187, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛЦЯ ЗАБОЛОТНОГО будинок 16 квартира 66
Класифікатор ДК 021:2015:
71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Опис:
Сторони дійшли згоди доповнити розділ 4 "Права та обов'язки сторін" Договору виконання робіт з технічного нагляду новими пунктами 4.7, 4.8, 4.9.
Номер договору:
91-кр
Дата підписання:
18.03.2025 09:00
Період дії договору:
18.03.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору:
5 250.37 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Технічний нагляд та контроль за виконанням робіт (ДК 021:2015 (CPV) -71247000-1 Нагляд за будівельними роботами) по об’єкту:"Капітальний ремонт/заміна вікон (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) у житловому будинку за адресою просп. Володимира Івасюка, 9 (п.3) в Оболонському районі м. Києва "
Кількість
1 робота
Період постачання
18.03.2025 - 31.12.2025
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
56324389b4e145cd99d4ed419bded18d
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони дійшли згоди доповнити розділ 4 "Права та обов'язки сторін" Договору виконання робіт з технічного нагляду новими пунктами 4.7, 4.8, 4.9.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
13.05.2025 09:00
Статус:
Опубліковано