• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП

Планшет

108 768.00 UAH з ПДВ
Номер: 634bcd61a7ba4695b2d8b43f05c71324
Ідентифікатор договору: UA-2025-03-13-003450-a-b1
Замовник: Виконавчий комітет Прилуцької міської ради
Постачальник: ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ"
Класифікатор ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)Аналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Планшет Oukitel RT7 5G 12/256GB: 11 330.00000 UAH з ПДВ
Номер договору: 1
Дата підписання: 20.03.2025 23:59
Період дії договору: 20.03.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 108 768.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 18 128.00 UAH)
Причини розірвання договору: Не відбулась поставка товару

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Планшет Oukitel RT7 5G 12/256GB
Код ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість 8 штука
Період постачання до 25.03.2025
Місце постачання 17500, Україна, Чернігівська область, м.Прилуки, вул.Незалежності, 82 На карті

Внесені зміни

    Номер: 74e715aabb0049a1a1d118d16a63cebc
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зміна реквізитів
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 24.03.2025 11:24
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №1 від 20.03.2025.pdf
pdf
Протокол №87 від 24.03.2025.pdf
pdf
Протокол №85 від 24.03.2025.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: d96d246d10964ca18291bbb210c8020e
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Строк (термін) поставки (передачі) товару: до 31.03.2025
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 24.03.2025 11:34
    Статус:
    Очікує публікації
pdf
Додаткова угода №1 від 20.03.2025.pdf
pdf
Протокол №86 від 24.03.2025.pdf
p7s
sign.p7s