• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Поводження зі сміттям

13 177.27 UAH з ПДВ
Номер: 4eaa047b629748af8fe0a539e31a6939
Ідентифікатор договору: UA-2025-03-18-002783-a-c1
Замовник: Департамент молоді та спорту Луцької міської ради
Постачальник: ЛУЦЬКЕ СПЕЦІАЛЬНЕ КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКСПЕЦКОМУНТРАНС"
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Номер договору: 1627
Дата підписання: 17.03.2025 16:00
Період дії договору: 17.03.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 13 177.27 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 196.21 UAH)

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 43005, Україна, Волинська область, Луцьк, проспект Президента Грушевського, 2а На карті

Внесені зміни

    Номер: 264cab809f4b494ca6990906dbc1728d
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку із зміною банківських реквізитів «Споживача», Сторони домовилися внести відповідні зміни до договору поставки та викласти реквізити «Споживача». Внести зміни у Додаток 1 до Договору № 1627 від 17. 03. 2025р. та доповнити його пунктом 2,та викласти у новій редакції.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 25.03.2025 09:40
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова_угода_1_до_договору_1627_від_17.03.2025_.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: f8252dbb74c34dc2b7d1a0743ce760a4
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 6.1. Відповідно до рішення виконавчого комітету Луцької міської ради від 31.07.2025 № 473-1 "Про встановлення тарифів на послуги, що надаються Луцьким спеціальним комунальним автотранспортним підприємством "Луцькспецкомунтранс" тариф на послугу з утримання побутовими відходами 236,44 з ПДВ з 1 м3, збирання змішаних побутових відходів: для бюджетних організацій - 42,36 з ПДВ за 1 м3, для інших споживачів - 42,36 гон. з ПДВ з 1 м3, плата за абонентське обслуговування - 20,32 грн. з ПДВ за місяць.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 09.09.2025 10:16
    Статус:
    Опубліковано
PDF
ДУ 2 до Д 1627.PDF
p7s
sign.p7s