• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Поточний ремонт та технічне обслуговування принтерів,копіювальної та іншої офісної техніки,заправки та регенерації(відновлення)картриджів для принтерів і копіювальних апаратів

12 120.00 UAH без ПДВ
Номер: 3deee2be91ac40d993c6b4e39f16b51b
Ідентифікатор договору: UA-2025-03-17-004016-a-b1
Замовник: Відділ освіти виконавчого комітету Щирецької селищної ради Львівського району Львівської області
Постачальник: ФОП Федьків Ольга Василівна
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Номер договору: 51
Дата підписання: 17.03.2025 00:00
Період дії договору: 17.03.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Початкова сума договору: 25 540.00 UAH без ПДВ
Сума договору: 12 120.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Поточний ремонт та технічне обслуговування принтерів,копіювальної та іншої офісної техніки,заправки та регенерації(відновлення)картриджів для принтерів і копіювальних апаратів
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Україна, Львівська область, с-ще Щирець, вул.Сагайдачного 47 На карті

Внесені зміни

    Номер: 60b2d3001c9a4a90809b8cc31d2b9a03
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зміна реквізитів платника за якими буде здійснена оплата
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 25.06.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1.pdf
    Номер: 107b020e3fd74308a82fe705cfef6ca1
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зменшення обсягів закупівлі,зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 12.11.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 2.pdf