• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015:55510000-8 - Послуги їдалень (лот 3 – Послуги з організації гарячого харчування дітей (ДК 021:2015:55511000-5 - Послуги їдалень та інших кафе закритого типу), місце надання послуг: Винничківська гімназія Давидівської сільської ради Львівського району Львівської області; Львівська область, Львівський район, с.Виннички, вул.Шкільна,3

114 510.00 UAH без ПДВ
Номер: 3b0c39b0bdaf4fa7849c34871fc9e4c5
Ідентифікатор договору: UA-2025-03-13-009430-a-b1
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДАВИДІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДАВИДІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ)
Постачальник: ФОП Мірка Сергій Богданович
Класифікатор ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдаленьАналіз за цим CPV
Номер договору: 12/03
Дата підписання: 12.03.2025 00:00
Період дії договору: 12.03.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Початкова сума договору: 115 500.00 UAH без ПДВ
Сума договору: 114 510.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 114 510.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015:55510000-8 - Послуги їдалень (лот 3 – Послуги з організації гарячого харчування дітей (ДК 021:2015:55511000-5 - Послуги їдалень та інших кафе закритого типу), місце надання послуг: Винничківська гімназія Давидівської сільської ради Львівського району Львівської області; Львівська область, Львівський район, с.Виннички, вул.Шкільна,3
Код ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 81151, Україна, Львівська область, Львівський район, Винничківська гімназія Давидівської сільської ради, Львівського району Львівської області; Львівська область, Львівський район, с.Виннички, вул.Шкільна,3 На карті

Внесені зміни

    Номер: 6cfa4f81644a4f83a1b6830855017a4f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: керуючись підпунктом 1 пункту 19 Постанови КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», та пунктом 1.5 Договору №12/03 від 12.03.2025 р (далі - Договір), уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони Договору погоджують зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків та загальну суму Договору на 990,00 грн.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 03.09.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода 0309.pdf